Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Islandshäst Vilken ålder får man tävla med islandshästar:smirk: Jag har en 3 åring som jag hoppas kan tävla om några år det blir i så fall min...
2
Svar
25
· Visningar
2 721
Senast: Brolinskan
·
Islandshäst Vad behöver unghästen kunna för att åka på unghästmönstring? Någon som kan berätta hur det går till?
Svar
2
· Visningar
929
Senast: freyja
·
Islandshäst Vad tycker ni är lämplig arbetsform för era hästar i de olika gångarterna? Hur uppnår ni era mål, hur höga krav ställer ni i traven resp...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: Invincible
·
S
Islandshäst Hoppas jag får lägga denna tråd i Islandshästsforum och inte avel. Jag söker svar hos dem som är insatta i islandshästsvärlden. Jag...
2
Svar
33
· Visningar
2 607
Senast: knasan
·
T
Islandshäst Hej på er! :) Tänkte få höra lite reflektioner angånde ett ev köp av blivande tävl häst. Hästen är exteriört väldigt fin, visar fina...
Svar
8
· Visningar
1 256
Senast: Vili
·
Islandshäst Har en ganska nyligen inköpt 8 åring med stora rörelser i alla gångarter dock osäker i många av gångarterna. han har väldigt stark pass...
Svar
8
· Visningar
1 052
Senast: Vili
·
Islandshäst Jag har en fråga som är lite oklar... I FS1 står det att man ska visa följande: "MINIMIKRAV Mellanskritt Tölt Arbets- eller...
Svar
4
· Visningar
983
Senast: Linisen
·
Islandshäst Är det nån som har ridit / rider centrerad ridning på era hästar . Vad har ni för erfarenheter av det och vad tycker ni?
Svar
10
· Visningar
2 106
Senast: Isold
·
I
Islandshäst Är de någon här som har tips på hur jag ska träna bort de passtaktiga i min hästs trav!.. Utan att behöva använda bommar eftersom att...
Svar
10
· Visningar
1 717
Senast: Invincible
·
D
Islandshäst Hej. Jag klampar in här trots att jag inte har Islandshäst :) Men jag behöver lite tips. En släktings dotter har hamnat på sjukhus för...
2
Svar
32
· Visningar
2 810
Senast: Silkisif
·
Islandshäst Hej alla, tyckte att de andra passtrådarna handlade om fel problem... Min häst är 18 år, passlagd men inte passad på ett bra tag...
Svar
8
· Visningar
976
Senast: Lambi
·
R
Islandshäst Såg i ridsport om en islanshäst som var 156cm hög!! Tyckte det lät otroligt stort!! Hur höga är era?? Min e 142cm å väldigt kraftig...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
9 723
·
R
Islandshäst konventera till islänning? Har inte ridit den rasen så jättemycket, har däremot nästan 40 års:eek: vana av att rida, sköta och äga...
Svar
12
· Visningar
1 078
·
Islandshäst Ja som rubiken, vilka ska dit? Vilka dagar? Själv ska man dit på mån och vara där heeeela veckan och sova i husvagn jag och tre...
Svar
3
· Visningar
886
Senast: TonicWater
·
P
Islandshäst Okej, jag vet att jag är tidigt ute men ändå börjar jag få halvt panik ang. boende under NM veckan i danmark! Hade först tänkt mig tält...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 069
Senast: Josephine
·
M
Islandshäst Hej alla kunniga! Köpt en 22årig muskel fattig isländsk valack som vi nu göder och provat skritta lite i paddock. Problemet är att han...
2
Svar
33
· Visningar
3 153
Senast: Korven
·
C
Islandshäst Det här är igentligen tvärfel forum för mig ;) Kan absolut ingenting om islandshästar, men jag lyckades fånga ett par stycken på bild...
Svar
17
· Visningar
1 738
Senast: Michis
·
M
Islandshäst Om en häst heter frá blablabla, är den med 100% säkerhet föödd på island då? Och om den heter från, är den född i sverige då?
2
Svar
26
· Visningar
2 727
Senast: javill
·
A
  • Låst
Islandshäst hej jag skrev en ny tråd i går men nu e den borta, den handlade om puddigar. Som jag sett andra skriva ,kan någon förklara .jag skrev...
Svar
3
· Visningar
914
Islandshäst Jag har en femgångsvalack på 6 år och har börjat träna passen på honom. Han har väldigt starka passanlag... men jag behöver tips på hur...
Svar
3
· Visningar
977
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka