Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Har skrivit denna tråd under "Hästvård" men inte fått några svar så då provar jag här istället!! Vid vilken ålder är det "lönt" att...
Svar
5
· Visningar
1 190
Islandshäst Vilka ska vara med?? Vilka grenar och vilken klubb? Jag ska vara med i Tölt T2, show och fyrgång:) För Framtid:banana:
2
Svar
32
· Visningar
3 961
Senast: Ajda
·
A
Islandshäst Har inte kommit i väg ännu men får i af se söndagens finaler :) Innan resultaten kommer på hemsidan så har jag hittills hört att Vignir...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
9 835
Senast: Muninn
·
D
Islandshäst Började köra in min blivande häst innan hon ställdes av (ska föla i maj). Ska köras in helt efteråt och det skulle vara roligt att höra...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 659
Senast: Spenna
·
B
Islandshäst Någon som vet vilka som blev uttagna till landslaget till slut?
Svar
5
· Visningar
1 495
Senast: Sprettur
·
Islandshäst Hur brukar ni göra när ni ska dela upp manen på båda sidor? Flätar ni eller gör ni på något annat sätt?
Svar
2
· Visningar
892
Senast: Invincible
·
S
Islandshäst Nån som kan förklara lite om vad det är, och hur det funkar?
2
Svar
22
· Visningar
4 161
L
Islandshäst Hello! Nån mer än jag som var på underbara SM? Jag undrar om det finns dom som har bilder därifrån? Både på hästar och på människor...
Svar
2
· Visningar
1 069
Senast: Svíþjóð
·
Islandshäst Har inget minne av vart jag hittat det innan när jag fyllt i anmälningsblankett, men nu behöver jag det verkligen! Hjälp snabbt, vart...
Svar
4
· Visningar
1 037
Senast: Freyr
·
Islandshäst Har en sjuåring som jag jobbat med från scratch och jag tycker det har fungerat väldigt bra. Det verkar som att hon mognar ganska sent...
Svar
11
· Visningar
1 211
Senast: Astael
·
A
Islandshäst Lånar en islänning som endast ridits som 3 gångare. Har nu haft henne så pass länge att hon har kunnat formas om till en välmusklad och...
Svar
10
· Visningar
1 417
Senast: Audur
·
I
Islandshäst Vilka blev Svenska Mästare i dom olika grenarna? Resultaten har ju inte kommit ut för söndagens finaler. :banana:
2
Svar
25
· Visningar
2 598
Senast: Álfdís
·
S
Islandshäst Har funderingar på att betäcka mitt Islands sto till våren.. kanske :angel: någon som har lite tid och lust och erfarenheter, som...
Svar
2
· Visningar
956
Senast: isse
·
J
Islandshäst Är det någon här som tävlar något annat än gångartsridning? Planerar för min bäbis framtid och han ska bli bäst på allt såklart hehe...
Svar
5
· Visningar
1 178
Senast: ang
·
I
Islandshäst Hej, jag ska ut och tävla på min kompis första klasshingst i höst. Jag har aldrig tävlat förrut och är jätte nervös att jag ska göra fel...
Svar
15
· Visningar
1 227
Senast: diny
·
D
Islandshäst Skriver här eftersom jag aldrig sett andra raser använda sig av dessa bett (kan dock ha fel). En i stallet letar efter ett men har inte...
Svar
6
· Visningar
892
Senast: diny
·
I
Islandshäst Jag tränar min 5gångare lite lätt i övergångar.. Från tölt till trav är väll viktigast :angel: eftersom att de är med i ett 4gångs...
Svar
8
· Visningar
2 523
Senast: Sprettur
·
T
Islandshäst Hur vanligt är det med islandshästar som inte kan varken tölt eller pass? Jag har bara kommit i kontakt med en för en massa år sedan...
Svar
9
· Visningar
1 383
Senast: _HESTUR_
·
E
Islandshäst Har just börjat rida en häst som har svårt för att bära sig i tölten. Så jag vill gärna ha tips på hur jag hjälper honom bygga upp...
Svar
11
· Visningar
6 240
Senast: fia0
·
P
Islandshäst Hejsan hoppsan. Vilka var pð Landsmót, kænns trist att de inte redan finns en trðf om denna underbara tillstællning som pðgick færra...
Svar
3
· Visningar
897
Senast: Svalan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka