lag-sm islandshäst

Sv: lag-sm islandshäst

Tack så mkt =)
Var det du som hade skäcken eller? Vad fick ni för poäng då?

haha just det, då var det väl du som åkte av stolen på mumsmumsleken med?:)

Haha, japp jag som hade den tjocka musblackskäcken! haha, du jag har ingen som helst aning. Det gick verkligen så sjukt dåligt, så jag har inte ens brytt mig om att kolla. Såg du när jag red dressyren? Det var sjukt kul!!! hon tvärnitade, taktade, och resten var grisepass. Det gick inte ens att svänga! Det var sjukt komiskt:rofl: . Vad fick du för poäng?

Oh yes! åkte av och åkte av..Emma fullkommligt dödade mig! :D Och sen komemr Micha och trycker upp min filmkamera i nyllet "hahaha, det är ju sånthär man ska fiillmaaaa"" haha. Gud vad kul det var. Har med dig på film BTW, kan skicka den någon gång!

Senast ändrad av en moderator:

haha det var faktiskt askul! :D det roligaste var hennes kommentar om att det var ju sånt man skulle filma:rofl: Jag skrev lite om just den händelsen när jag berättade om tävlingen på vår ungdomssida:D

Nej jag såg tyvärr inte något alls av dressyren. Synd att det inte gick bra, din häst var söt iaf=) Vet inte vad jag fick för slutpoäng heller.. fick väl runt 6-7 i trail och lite över 5 i gångartsgrenarna..Fast jag tycker trailen gick jättedåligt för Eyja var rädd för allt, stackarn:crazy: Ja, det skulle vara kul att se film!

Jag är 20. Hästen heter Perla.

Det gick väl skapligt. Kom 3 resp 4:a i Lätt tölt o lätt fyrgång. :banana: haha
Fick väl runt 4,8 i LV och 4,4 i LT. Inte världens bästa resultat men det var ju första riktiga tävlingen. :p

Vilka grenar ska du tävla i i höst?

haha, ja visst var det :D haha okej! Vilken ungdomssida..?

haha, okei. Kanske tur det! Fast det var faktiskt bra rolight asså..usch..haha.

Tack så mycket! Din häst var med fin! Okej, vad synd att hon var rädd! Askja var också rädd för mycket, vilket försvårade allting. Typiskt eftersom hon alltid är cool-lugn annars. Ska se om jag kan klippa lite i filmen, för det är väl kanske inte så kul för dig att se precis allt som micha, jag och emma gjorde. hehe. Men jag fixar det!

Hey! Vaddå, är du med i dyggurs lag..? Anna heter jag. Har en musblackskäck som heter Askja...hmm...vem är du då?

Jag ska vara med :)

Gick träningen bra sist? Kunde ju tyvärr inte komma...
Ska alla vara med i en gren till? Är det klart än?

okei :)

Jag har ingen aning..Kunde inte heller komma sist. Har haft lite motgångar och inte varit på en enda träning..hoppas jag fortfarande får vara kvar i laget. Nästa var typ..25 va? Håller på att planera redan nu, för nu jäklar ska jag vara med!
så, därför har jag ingen aning om vad som bestämts..

jahaa, men var ni med på träningsdagen i Rosendal? Och hästen var fux? Minns att det fanns en sån häst där iaf:p Jättefin isåfall=)

Vet inte riktigt vilka grenar det blir. Om jag ska vara med och tävla på unghästen blir det nog lätt tölt och lätt fyrgång. Och om vi börjat passträna Eyja mer kanske femgång och någon töltgren med henne:banana: Bara tävlat femgång en gång med min förra häst, men det var kuuul!:) Vad ska ni vara med i då?

Bara den i vår Framtidstidning. Haha jo det brukar vara så, på tävling får man se en helt ny sida av pållen:angel: Ja, det vore schysst! Kul att se.

hehe okej. haha, ja precis. tyvärr ^^ fixar det!

Japp vi var med i Rosendal och Perla är en fux.
Kul att du tyckte hon var fin =)

Vi ska väl vara med i lätt tölt och lätt fyrgång igen.

Liknande trådar

Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I veckan pågår Gæðingakeppni-SM för Islandshästar på Himmelstalund i Norrköping. SVT träffade islandshästen Felix frá Gafli och Linnéa...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Mariestads Ridklubb höll i den ledning de hade på lag-SM efter lördagens dressyr och hoppning. Efter söndagens avslutande terräng tog...
Svar
0
· Visningar
112
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är dags för det första svenska mästerskapet någonsin för lag i working equitation! Sex klubbar och sju lag kommer till start hos...
Svar
0
· Visningar
106
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka