SM - Nu har det startat!!

Sv: SM - Nu har det startat!!

Men Kufl var iallafall fin :D
Sen kan ju faktiskt alla ha en dålig dag!

Nä, det var ju det han inte var :p Haha usch. Fast han är ju söt förstås :D
Ja precis ;)

Jag tycker bara att det är trist att SM har haft en så dålig hemsida, trodde ju att de skulle lägga ut bilder osv osv. Det gjorde vi på vår hemsida efter att vi hade SM nere hos oss.
Lika så att resultaten inte har länkats rätt.

Sprettur skrev:
Jag tycker bara att det är trist att SM har haft en så dålig hemsida, trodde ju att de skulle lägga ut bilder osv osv. Det gjorde vi på vår hemsida efter att vi hade SM nere hos oss.
Lika så att resultaten inte har länkats rätt.

Det tycker jag med. Dålig uppdatering....

Jo, men det blev ändrat (rättså skönt faktiskt).
Så nu får jag hålla mig till att åka o hälsa på på island titt som tätt =)

Däremot flyttar jag ner till Skåne imorgon... Och då jäklar får jag massa fina hästar att rida! :bump:

Jag såg dig också- men jag vågade inte heller gå fram :p

Mjo, galoppmissen drog nog ner en del... och det var ju rätt tajt i toppen kan man ju säga =)

Till du som berömde min dressyrritt: tack så jättemkt, det gör mig så glad att få höra att ngn tyckte om mitt program- jag är ju gammal dressyrtant ;) Så dressyren är viktig för mig :)

Muninn skrev:
Jo, men det blev ändrat (rättså skönt faktiskt).
Så nu får jag hålla mig till att åka o hälsa på på island titt som tätt =)

Däremot flyttar jag ner till Skåne imorgon... Och då jäklar får jag massa fina hästar att rida! :bump:

Jag såg dig också- men jag vågade inte heller gå fram :p

Mjo, galoppmissen drog nog ner en del... och det var ju rätt tajt i toppen kan man ju säga =)

Till du som berömde min dressyrritt: tack så jättemkt, det gör mig så glad att få höra att ngn tyckte om mitt program- jag är ju gammal dressyrtant ;) Så dressyren är viktig för mig :)

Var i skåne ska du bosätta dig?

Hos min bästa vän o gamla arbetsgivare i Genarp: Veterinären Lena Nyström.

Hon har alldeles för mkt att göra med jobbet så här på sommaren, så jag har väl fyra hästar att rida förutom min egen, och lite unghästar att leka med =)

Muninn skrev:

Hon har alldeles för mkt att göra med jobbet så här på sommaren, så jag har väl fyra hästar att rida förutom min egen, och lite unghästar att leka med =)

Jaja, jo jag har sett Lena på några tävlingar..

Muninn skrev:

Gud vad jag blir avundsjuk på dig! Lena har ju de mest fantastiska hästar! :love: Synovia:love: !!! Nu måste du nästan göra som Ella på Snäcksjön och starta upp en blogg, så vi också får ta del av din vardag!! Även om du ju inte direkt kommer att se av Synovia, så har ju Lena många fina islandshästar också!!

Med tanke på att de jag kände kom sist börjar man ju undra vilka sorts hästar man ska ha med i SM. :confused:

Yeahnny skrev:
Det tycker jag med. Dålig uppdatering....

Man kan ju klaga, och så kan man ha synpunkter! Resultaten kom inte förräns ganska sent på kvällen, alla vi som jobbade med det här gjorde det helt ideellt...Resultaaten lades ut ca 10 minuter efter att de fanns tillgängliga digitalt. Det vet "Muninn" om.....hon var där.:angel:

Jag kunde då inte se resultaten förrän dagen därpå. Och klagar man inte/har synpunkter så blir det väl ingen förbättring.

Tänkte maila till webmaster men hittade ingen sådan mail för kontakt, tyvärr.

Åja, nog tyckte jag också att söndagens resultat var lite väl sena ;)

Men jag klagar inte- organisationen på SM var ju kanon. Öht ett VÄLDIGT trevligt meeting :angel:

Jodå, Synovia får jag nog träffa =)
jag har jobbat hos Lena till och från sedan dagen Synovia föddes, så vi har gamla goda vänner, "Divan" och jag :D

Ok, jag kan blogga lite, det kan jag nog offra mig på ;) www.nogg.se/immunity... en anledning att uppdatera den =)

Filippan skrev:
Lite jobbigt bara, då de flesta hade rätt höga förväntningar på mig liksom (inklusive jag själv).

Man ska aldrig bry sig om vad andra har för förväntningar eller krav, man måste se till sig själv och sin häst i första hand och göra sitt bästa, vilket jag är övertygad om att du gjorde. Se det som en erfarenhet och försök tänka bort kraven till nästa gång.

Att ha krav på sig själv (att prestera sitt bästa) kan ju dock vara bra men man måste ju ha i åtanke att hästar har bra och dåliga dagar precis som vi.

Maria: Kul att det gick bra i dressyren, vilken placering fick du?
hälsningar fran mig och ardenner-affe :angel:

Brons blev det i dressyren =) Nu är jag i skåne för att stanna så vi får ha ett rendez-vous någon dag!

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 879
Senast: starcraft
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 785
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 170
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 044
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar