T
TonicWater
Sv: SM - Nu har det startat!!
Hur dåligt gick det?
Hur dåligt gick det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Filippan skrev:SIST på 4.33 Haha nä det var inte kul faktiskt. Han typ "dog" när han kom in på banan, tappade takten, aktionen och energin.
Så det kändes inte så kul.. när vi tävlingen innan gått ut på 6.17 liksom... men så är det ibland, man får ta det. Man kan inte vara på topp jämt hehe. Vi tar dom nästa år
Yeahnny skrev:Jag vet bara att Johanna och Solfari ska enligt mina källor vara uttagna
Filippan skrev:SIST på 4.33 Haha nä det var inte kul faktiskt. Han typ "dog" när han kom in på banan, tappade takten, aktionen och energin.
Så det kändes inte så kul.. när vi tävlingen innan gått ut på 6.17 liksom... men så är det ibland, man får ta det. Man kan inte vara på topp jämt hehe. Vi tar dom nästa år
Vili skrev:inte roligt alls när sånt händer på ett Sm , det är då man verkligen förstår att hästen är ett djur och inte en tävlingsmaskin:smirk:
vet du försten hur de gick i dom andra finalerna? vet bara att min gamla ridkompis Lottis (charlotta gripenstam) vann T2 yr .
Die_Frau skrev:Vad synd Filippa! Men det är som du säger, ett år till och faktum är att då kommer ni att vara ännu starkare och ännu mer rutinerade.
Tycker det är konstigt att det är så svårt att få tag på resultat! Även i medierna är det tyst! Kan kanske bero på Falsterbo och att flera toppekipage inte var med, men lite mer respons tycker jag att det brukar vara!
Yeahnny skrev:Oj! Vilket antiklimax
Men som sagt nästa år, heja heja!
kryptisk skrev:lite OT
Såg i lokaltidningen här att du kom in på Dille. Tror det var du iaf, det var iaf lite läskigt att man tänker "nämen har filippan kommit in på dille, vad roligt" om människor man inte känner..
Svalan skrev:Stackars dig, vad tråkigt! Fast du är ju inte helt ensam om att komma sist. Några jag känner kom också sist, men bara av att komma till SM är ju en stor grej!
Det kommer dröja många år innan jag och Svalur kommer dit. Undrar var SM går nästa år, har bestämt mig för att åka och titta nästa år.