SM - Nu har det startat!!

Sv: SM - Nu har det startat!!

Muninn skrev:
Jodå, Synovia får jag nog träffa =)
jag har jobbat hos Lena till och från sedan dagen Synovia föddes, så vi har gamla goda vänner, "Divan" och jag :D

Ok, jag kan blogga lite, det kan jag nog offra mig på ;) www.nogg.se/immunity... en anledning att uppdatera den =)

ÄR gamla goda vänner, ska det ju vara!

Sv: SM - Nu har det startat!!

Filippan skrev:
Precis. Inte alls kul! Var nära att börja gråta, man blir så besviken liksom! Tror att resan kan ha tagit lite på honom, plus värmen. Men som en vän sa "det man ska göra när det gått dåligt är att analysera problemet (vad gjorde jag för fel, vad kunde jag gjort bättre), bestämma sig för att ändra på det och sen lägga det bakom sig." Så jag försöker följa det :angel:

Usch, jag förstår det. Men sträck på dig! Herregud, du har väl bara haft Kurtan i drygt ett år vad jag förstår? Klart att man vill att allt skall gå kanon och att man åtminston skall gå till final.

Men "bara" att kvala till SM är en seger i sig. Nu har ni testat och vet hur det är att tävla SM. TUFFT FÖR NERVERNA kan jag tänka. "Hjälp! Alla tittar på mig!" Jag håller ju på att svimma av nervositet för små sketna klubbtävlingar. :p Nu är du en erfarenhet rikare och nästa år har ni tränat ihop er ännu mer, och då kanske ni kvalar igen. Och skulle ni inte göra det så går världen inte under ändå. :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 879
Senast: starcraft
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 785
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 170
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 044
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar