F
Filippan
Sv: SM - Nu har det startat!!
Alltså, jag har ju kommit in, men jag ska inte gå där, det var så jag menade hehe
Alltså, jag har ju kommit in, men jag ska inte gå där, det var så jag menade hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glaesir fra Skumstödum skrev:Har du (eller någon annan) någon aning om hur det gick för Hending och hennes ryttare (som jag inte kommer ihåg vad hon heter) i T2 YR???
De tävlar för en norrbottensklubb, Hending är en bedårande ganska mörk fux med bläs.
Tacksam för info!
Glaesir fra Skumstödum skrev:Har du (eller någon annan) någon aning om hur det gick för Hending och hennes ryttare (som jag inte kommer ihåg vad hon heter) i T2 YR???
De tävlar för en norrbottensklubb, Hending är en bedårande ganska mörk fux med bläs.
Tacksam för info!
Vili skrev:vet ni hur det gick för caspar och aegir i F1 yr ?
Rebecca Nilsson och Hending fick 5,27 i T2 uttagningenGlaesir fra Skumstödum skrev:Har du (eller någon annan) någon aning om hur det gick för Hending och hennes ryttare (som jag inte kommer ihåg vad hon heter) i T2 YR???
Tacksam för info!
Stari från Bredhall?Sannan skrev:Hej ! Jag såg dej när du red dressyr, Muninn, det såg verkligen superfint ut! Vilka snygga skänkelvikningar i trav
Och Bersekur, vilken läcker häst! Men en jag verkligen föll för var en svart som Johan häggberg red...Det gick inte superbra, det syntes att han inte var nöjd, men jag föll iaf för den hästen !! Fast jag kommer inte ihåg vad han hette Någon som vet ?
Jag har minne som en guldfisk..
Muninn skrev:Och, Filippa, tänk positivt, det händer den bäste... Såg du t.ex Daniel Sundin och Teitur i T1?
Nästa år blir det Norrköping, då ska vi bukefalos-ryttare minsann visa dem
Svíþjóð skrev:Var inte du med och tävlade?
Jag har för mig att du skrev det i SM -06-tråden, isåfall, hur gick det?
Åh, nu blev jag bara ännu mer nyfiken!Filippan skrev:Det gick vääääldigt bra för yew98fq Haha jag kanske inte ska säga mer ifall hon inte vill avslöja vem hon är
Sannan skrev:Ja ! Tack så hette han ju!
Btw så såg jag dej Flippan
Jag såg också FilippanSannan skrev:Ja ! Tack så hette han ju!
Btw så såg jag dej Flippan
Svíþjóð skrev:Åh, nu blev jag bara ännu mer nyfiken!