SM - Nu har det startat!!

Sv: SM - Nu har det startat!!

Alltså, jag har ju kommit in, men jag ska inte gå där, det var så jag menade hehe :D

Jag står också med och jag har också tackat nej! :eek:

*knapplån*

Dressyren för mig gick bra, tyvärr gjorde han en miss o fattade fel galopp, korrigerade det dock snabbt...
Fick iaf fina kommentarer om att jag hade ett fint och "riktigt" dressyrprogram (skänkelvikningar i trav, enkla byten osv) och att musiken passade bra till, både av domare/funktionärer och publik. Sånt är kul!

Inne på ovalbanan fick jag samma känsla som Filippa beskrev... han dog. Inte så at han blev jätteseg, men han tappade aktionen och blev lite lång/stel.
Tölten gick alltså åt skogen, fick mellan 3,5 och 5 på den. Passaktig och utan aktion... Den ökade var snäppet bättre iaf.
Däremot fick vi ngn 5.5 och annars mellan 6-7,7 på grundgångarterna :bump:
Totalt blev det 5.33, 13:e plats i V1. jag hade ju hoppats på B-final... men... om vi får till tölten till nästa år så kanske! :)
Det är ju sista året osm YR, så då ska vi ge järnet :banana:

ngn som har rapport om vilka som kom med i landslaget? Vem vann V1 YR?

Och, Filippa, tänk positivt, det händer den bäste... Såg du t.ex Daniel Sundin och Teitur i T1? :angel:
Nästa år blir det Norrköping, då ska vi bukefalos-ryttare minsann visa dem ;)

Glaesir fra Skumstödum skrev:
Har du (eller någon annan) någon aning om hur det gick för Hending och hennes ryttare (som jag inte kommer ihåg vad hon heter) i T2 YR???
De tävlar för en norrbottensklubb, Hending är en bedårande ganska mörk fux med bläs.

Tacksam för info!

Det undrar jag också!!! Hendings ryttare heter Rebecka och de är ett så jättefint ekipage! Tävlar för Midur föresten.

V1 YR vann Jamila Berg och Pjakkur med poängen 6,77 :D

Har du (eller någon annan) någon aning om hur det gick för Hending och hennes ryttare (som jag inte kommer ihåg vad hon heter) i T2 YR???
De tävlar för en norrbottensklubb, Hending är en bedårande ganska mörk fux med bläs.

Tacksam för info!

Ja, visst är Rebecca och Hending ett fint par. Dom är Miduriter från Norrbotten. Även jag är nyfiken hur det gått. Har inte sett eller hört något än. Dom tävlade T2 Ungdom

Tacksam för info!
Rebecca Nilsson och Hending fick 5,27 i T2 uttagningen

Var inte du med och tävlade?
Jag har för mig att du skrev det i SM -06-tråden, isåfall, hur gick det?

Hej ! Jag såg dej när du red dressyr, Muninn, det såg verkligen superfint ut! Vilka snygga skänkelvikningar i trav:d

Och Bersekur, vilken läcker häst! Men en jag verkligen föll för var en svart som Johan häggberg red...Det gick inte superbra, det syntes att han inte var nöjd, men jag föll iaf för den hästen !! Fast jag kommer inte ihåg vad han hette :crazy: Någon som vet ?
Jag har minne som en guldfisk..

Sannan skrev:
Hej ! Jag såg dej när du red dressyr, Muninn, det såg verkligen superfint ut! Vilka snygga skänkelvikningar i trav:d

Och Bersekur, vilken läcker häst! Men en jag verkligen föll för var en svart som Johan häggberg red...Det gick inte superbra, det syntes att han inte var nöjd, men jag föll iaf för den hästen !! Fast jag kommer inte ihåg vad han hette :crazy: Någon som vet ?
Jag har minne som en guldfisk..
Stari från Bredhall?

Muninn skrev:
Och, Filippa, tänk positivt, det händer den bäste... Såg du t.ex Daniel Sundin och Teitur i T1? :angel:
Nästa år blir det Norrköping, då ska vi bukefalos-ryttare minsann visa dem ;)

Tack, ja jag försöker tänka positivt :D Lite jobbigt bara, då de flesta hade rätt höga förväntningar på mig liksom (inklusive jag själv).
Ja, jag såg, hehe. Som sagt, det händer den bäste! Man kan inte göra perfekt ifrån sig varje gång, så är det ju.

Det ska vi verkligen!! :D DÅ JÄVLAR! :D
Btw, var det inte du som skulle åka iväg till Island och det här skulle bli din sista tävling med pållen? Eller har jag blandat ihop dig med ngn? :crazy:
Din ritt var förresten jättefin! Himla synd med galoppmissen, tror du hade vunnit annars. Såg superfint ut! Tänkte gå fram och hälsa och säga att det var en fin ritt, men jag vågade inte :p Haha!

Svíþjóð skrev:
Var inte du med och tävlade?
Jag har för mig att du skrev det i SM -06-tråden, isåfall, hur gick det?

Det gick vääääldigt bra för yew98fq :D Haha jag kanske inte ska säga mer ifall hon inte vill avslöja vem hon är ;)

Ja ! Tack så hette han ju!

Btw så såg jag dej Flippan :)

Filippan skrev:
Det gick vääääldigt bra för yew98fq :D Haha jag kanske inte ska säga mer ifall hon inte vill avslöja vem hon är ;)
Åh, nu blev jag bara ännu mer nyfiken! :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 879
Senast: starcraft
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 785
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 170
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 044
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar