Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst Vilka härifrån ska på årets avelsmöten på Wången resp. Solbacken? Unghästmönstringen? Var du kanske där förra året? Isåfall, vad...
Svar
9
· Visningar
1 093
Senast: Svíþjóð
·
Islandshäst Jo, det är ju så att det är lite häst spekulationer i familjen :D . En pigg och snäll islandshäst, såklart :cool: . Det är nu priserna...
Svar
16
· Visningar
1 592
Senast: norpan1
·
Islandshäst Vilka här ska tävla på Säve i helgen? Själv ska jag bara dit och titta.:banana: Ska bli kul!
2
Svar
21
· Visningar
2 645
Senast: Lipurtà
·
N
Islandshäst Mitt 2-åriga sto har kommit med på fölmönstring. JÄTTEKUL !!!:rofl: Men nu är jag lite nervös. Jag har aldrig varit på sådan...
Svar
10
· Visningar
2 039
Senast: FannyN
·
I
Islandshäst Nu ska jag satsa på att köpa ett par nya fina vita boots som jag ska använda när jag tävlar :) . Köpte ett par 190 grams boots (svarta)...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 130
Senast: Trostan
·
J
Islandshäst Jag undrar vad som är en bra blup och en fantastisk blup? Har inte lärt mig det här poängsystemet ännu :angel: Om man letar efter...
Svar
6
· Visningar
1 518
Senast: Mallis85
·
Islandshäst Jag vet inte om jag drömt eller om jag hört att kolkoushästar är lite speciella i lynnet. Rätta mig om jag har fel.
2
Svar
31
· Visningar
6 776
Senast: Iza iza
·
S
Islandshäst Hejsan, jag går i betäckningstankar. Ska inte betäcka förrän till våren/sommaren men det skadar ju inte att börja fundera redan nu...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 794
Senast: Hjartagna
·
Islandshäst Är detta påståendet sant? samt att om man betäcker ett4 g. sto med en 4 g. hingst så blir det en tregångare?? Är detta verkligen...
Svar
10
· Visningar
1 134
Senast: Silkisif
·
T
Islandshäst Jag håler på att rida in min unghäst (islandshäst). Jag har suttit på henne 2 ggr nu och hon är 3 ½ år. Är det för tidigt att sitta och...
2
Svar
24
· Visningar
4 900
Senast: Iza iza
·
T
Islandshäst Finns det speciella fälttävlingar för bara islandshästar? Jag har hört om och sett speciella terrängbanor för islandshästar men inte...
Svar
4
· Visningar
1 215
Senast: Thokkadis
·
T
Islandshäst Hej! Tänkte vara med på distansritten som flygande pass anordnar (som en mjukstart på en framtida karriär på banorna....:rofl: och...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: Carla
·
R
Islandshäst Kan någon förklara för en som bara har koll på lätt klass ;) Vad menas med c-klass, b-klass och så? Tex "de är uppkvalade till a-klass...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: Real_Life
·
N
Islandshäst Hej. Jag har hittat en jätte fin läromästare som lter hur mysig som helst. Men problemet är att han är 18 år. Han är spattröntgad u.a...
2
Svar
22
· Visningar
2 266
Senast: icca78
·
F
Islandshäst Är det någon som har tränat piaff/passage med femgångare? Jag tycker att inlärningen försvåras av att dom gärna blir laterala i...
Svar
16
· Visningar
1 633
Senast: icca78
·
A
Islandshäst Först vill jag säga att jag är osäker på om den här tråden hör hemma i isis-forumet, lägger in tråden här då det är specifikt...
Svar
3
· Visningar
1 403
Senast: islands_lover
·
Islandshäst Personligen tycker inte jag det då den är både tuff, stark och har temperament. Har på siståne läst många annonser där föräldrar vill...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
12 200
Senast: sambaengi
·
I
Islandshäst Jag har aldrig fattat det här riktigt. Vad är skillnaden på en nationell täcling och en öppen? Är nationella tävlingar typ SM och NM...
Svar
2
· Visningar
710
Senast: isse
·
I
Islandshäst Var det inte nån som fotade då så att man kan få se lite bilder. Kunde tyvärr inte åka och jag har försökt leta bilder hur länge som...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: isse
·
B
Islandshäst Vet att det finns klipptrådar redan men måste få svaret på denna frågan nu. Jag och en till ska klippa våra Islandshästar i morgon hade...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 030
Senast: Ryver
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar