Boots, bästa märket?

Sv: Boots, bästa märket?

Jag rekomenderar stark Top Reiter "Magic" viktboots. Själv har jag sådana. Dom har aldrig snurrat eller åkt av under ridning... Väldigt nöjd med dom och dom är prisvärda!:banana:

säkert redan massa som rekommenderat dem, men topreiters macigboots sitter som ett smäck och suger inte åt sig vatten. De är riktigt bra!:love:

Har inte hunnit kolla så noga i tråden, men är det ngn som vet var dom där kotskydden som Hvinur hade på VM finns ???

/malin

Hvinur hade väl "bara" lindade kotor (korta, förmodligen avklippta, lindor). Inga skydd.

/Malin

Varför hade han det egentligen? Jag kanske är jätte dum men varför hade han lindade kotor? Vad har dom för nytta liksom (skyddar kotan:D )?

Stöder kotan vid nerslaget i tölten. Han har enorm aktion och banan är inte direkt mjuk så det är för att stöda kotan och för att undvika vrickningar och dyl.
Smart tycker jag.

/Malin

Nej det tycker jag inte. Men jag sörstår de som har det. SÅg att några på NM också hade så. Hästar med mycket (extrem) aktion.

/Malin

Jag har inte testat just TopReiters magicboots, men de ska ju vara en kopia av g-boots. G-bootsen har jag och de är fantastiska, har dem i alla vikter förrutom 265g.

Om inte jag är helt ute och cyklar så säljer Karin Åberg boots.Såg ett par i helgen det var som två i en liksom.Svårt att förklara men ta kontakt med henne så får du svar.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 332
Senast: Lady_S
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 634
Senast: TinyWiny
·
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
8 812
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 674
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar