Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst Har just börjat rida islandshästar och funderar över passgången, den verkar inte så önskvärd på ridskolan, dvs, vi rider aldrig i pass...
Svar
4
· Visningar
907
Senast: Die_Frau
·
G
Islandshäst Hur ska jag göra det? Hur ofta? Och när? Och är det något speciellt jag ska tänka på, bara för att det är just en ísälnning? :)
Svar
4
· Visningar
999
Senast: Glada
·
S
Islandshäst Jag har för mig att Internationella passchampionatet är nästa helg, samtidigt som Stockholmsmästerskapen, kan det stämma? Vart är det...
Svar
4
· Visningar
1 331
Senast: Freyr
·
R
Islandshäst Har några frågor efter en liten diskussion idag ang. klippa eller inte... Så ni som klipper: Varför gör ni det? Rider ni mycket i...
2
Svar
30
· Visningar
2 727
Senast: Real_Life
·
S
Islandshäst Har tänkta att börja tävla så småning om.:rofl: Men vet inte var man får tag i "Tävlingsprogramen" till dom olika grenarna! Skulle bli...
Svar
3
· Visningar
1 116
Senast: Freyr
·
N
Islandshäst ...ja, vilka? Jag och Ari....men ni andra då? :bump: kunde kanske ha en liten sammankomst eller nåt? :) :banana:
2
Svar
24
· Visningar
2 381
Senast: cure
·
Islandshäst Hej! Som ni kanske kommer ihåg så skulle jag till Brösarp Icelandic horse event. Och mycket riktigt så infann jag mig där på fredag...
2
Svar
28
· Visningar
2 980
Senast: Die_Frau
·
S
Islandshäst Nu är det tre veckor kvar tills Kjarkur och Jag ska tävla lätt fyrgång och lätt tölt på Husbyöhn. Är det någon fler här som ska tävla...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 159
Senast: Svalan
·
I
Islandshäst Hejsan! Man kan väl gå in på sifs hemsida och kolla vart det är tävlingar någonstans i år? Jag har vart in på doms hemsida jätte många...
Svar
8
· Visningar
921
Senast: diny
·
S
Islandshäst Jag tror jag har tränat tölten för mycket. Traven brukar bli sämre då, men nu är det värre än innan. Den har varit fyrtaktig ett tag...
2
Svar
23
· Visningar
1 921
Senast: Skuggabaldur
·
H
Islandshäst Vi får hem en islänning om några veckor. Är det ¨någon som har tips på hur man bäst "sverigetränar" hästen? Hur ska vi vänja hästen vid...
Svar
7
· Visningar
1 107
Senast: OlleAtlas
·
L
Islandshäst Har läst om det på SIF's hemsida, men är det någon som har tagit några eller sett att det arrangerats märkestagningar? Jag tycker att...
Svar
4
· Visningar
1 568
Senast: Niljan
·
N
Islandshäst Hur tyder ni begreppet "läromästare"?
Svar
3
· Visningar
929
Senast: Raudur
·
T
Islandshäst Jag har en unghäst som jag snart ska börja rida och jag ska köpa en sadel till henne. Nu vet jag att man inte ska ha e nsån jätte fin...
Svar
7
· Visningar
2 230
Senast: Niljan
·
M
Islandshäst Här är, som tidigare utlovats, den första rapporten från sommareksem studien. Marie S...
Svar
6
· Visningar
1 041
S
Islandshäst är det någon där ute som ska vara med på stormur höst lätt? jag ska vara med och tävla med min häst Kolur. ska satsa på fyrgången vill i...
Svar
2
· Visningar
668
Senast: Skrauti
·
A
Islandshäst Hur tänker du om tölten? Ja vad jag undrar är hur långa sträckor rider du, i vilket/vilka tempon, krav på samling, lång tygel, markens...
Svar
19
· Visningar
1 708
Senast: Juuwliaa
·
G
Islandshäst Hej, Jag har ett problem med min islandshäst. Han började att lägga över tungan så fort det blev jobbigt för han, så började då att...
2
Svar
23
· Visningar
2 457
Senast: Gauti
·
Islandshäst Mitt sto, har nyligen varit på inridning. Och när jag rider henne nu, så går hon in i pass nästan hela tiden när vi ska galoppera. Hur...
Svar
7
· Visningar
1 038
Senast: knasan
·
L
Islandshäst Gick omkull igår med hästen och fick hela han över mig :crazy: så de va akuten hela natten..jag hade tänkt rida en liten stund idag...
Svar
11
· Visningar
2 047
Senast: knasan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka