Brösarp och Ofeigur KM

Sv: Brösarp och Ofeigur KM

Jag tyckte det var så härligt att se Magnùs och Hraunars samspel, de är verkligen kompisar! Forni är verkligen en spännande hingst, synd att man inte fick se deras nya Sudri-hingst!

Lägger till några bilder från förra året för er som inte var där då.

4775247.jpg

Det kadriljades friskt

Jag var där och Linda som jag rider hos kom med på ett hörn på den här bilden! Det bruna stoet brevid isabellen

/Jenny

Har ni sett artikeln i nya Ridsport? Inte världens bästa artikel men ojdå de råkade visst fota mig och snorri:angel: :) :D

:cool: snygga som vanligt:cool:

Jag tycker bilden blev jättehäftig, snorri hller precis på att sätta ner hoven, är i luften, och man ser liksom hur jag flyttar honom :)

Kul att JAG kom med, det hade varit mer förståeligt om de hade satt in en bild på t.ex. Hraunar, Grímur eller Mjölnir

Vad är det hingsten heter? Han var väl godkänd? Helt klart flottaste saluhästen! Han riktigt dansade fram:love:

Jag kommer inte ihåg vad han hette tyvärr. Häftig var han, :love: men jag tror inte att han är bedömd än. Lät på Johanna som att han inte var det.

//Julia

Det var nog Dynjandi frá Hákoti, som är en godkänd hingst... son till Ásdís frá Lækjarbotnum (Dennis kanontöltare) och farfar är Orri.
Han är bedömt med 7,74 extriört och 7,94 rid, tot 7,86

Jag var med i fotbollen, i Valleröds lag som kom 2:a på straffar:cool: Jag var typ "blockerare" och "bollpressare":p Jag åkte nästan av 7 ggr, men studsade ner på bollen och upp igen:crazy: är faktiskt stolt över att det inte blev så fler ggr, jag red utan stigbyglar:p i sadel:crazy:

Jag red en brun häst... om det säger något;)

Nu har jag letat upp det numret av ridsport! Är det du på den bruna hästen som syns mest på bilden?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka