Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Det verkar som om att vi behöver prata av oss lite om hur vi tycker att islandshästens idealhull är. Hur mycket bör en häst äta...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 130
Islandshäst hej! jag undrar vilka av er här som tävlar/bor i området för Hrimnfaxi(klubb) eller om det kanske är någon annan klubb som hör till...
2
Svar
35
· Visningar
3 352
Senast: Gullan86
·
Islandshäst Är det någon som har koll på vad Pioneers sadlarna ligger på i gradantal i resp. str. M och L?
Svar
3
· Visningar
798
Senast: Boj
·
D
Islandshäst Hej!! jag har ju en isis som har travaktig tölt.. han töltar bättre om man har boots på bak. då flyger han fram i tölt (o snabbt går...
Svar
2
· Visningar
914
Senast: Skuggabaldur
·
Islandshäst Får man ha det på tävling? Jag har hittat ett par riktigt perfekta boots, men de är röda....
Svar
9
· Visningar
1 691
Senast: Silkisif
·
Islandshäst På SIF´s hemsida hittar jag bara resultat från 2004. Kan man hitta resultat från 2003 också någonstans på nätet?
Svar
3
· Visningar
857
Senast: PetraC
·
Islandshäst Vad kostar det att importera en häst från Island?
Svar
11
· Visningar
1 546
·
V
Islandshäst Går i hästköpartankar och tittar lite smått på olika islandshästar. Ser att priserna skiljer väldigt mycket på två likvärdiga hästar och...
2 3
Svar
46
· Visningar
10 349
Senast: BornAgain
·
  • Omröstning Omröstning
Islandshäst Har du någon gång testat rida i riktig flygande pass? Eller har det blivit några steg av misstag? Eller kan du fortfarande se fram emot...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 228
Senast: Ninni-Marklanda
·
Islandshäst Jag är en tjej på 33 år som har ridit i 25 år varav 8 år på islandshästar. Jag har alltid upplevt det som om dom är lugna och trygga...
Svar
12
· Visningar
1 590
Islandshäst När man ser bilderna i alla gångartstrådar blir man så nyfiken på vad ni brukar få för poäng när ni tävlar! Så, senaste tävlingen då...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: Carla
·
S
Islandshäst Hej! Finns det nån här på bukefalos som går där? Skulle gärna vilja prata med nån som gör det :) Har vart där i sommar och tittat...
Svar
18
· Visningar
3 254
Senast: gloria
·
Islandshäst Jaha- jag ska tydligen rida avelsvisning till våren! Chefen har kommit på att jag och vår svarta prinsessa passar så bra ihop, så hon...
Svar
11
· Visningar
1 731
Senast: Sprettur
·
M
  • Låst
Islandshäst Nu har jag letat runt bland trådarna både i detta forum och i dressyrforumet. Men jag har inte hittat en ändra dressyrfilm med...
Svar
2
· Visningar
1 161
Senast: Lobelia
·
Islandshäst För en vecka sedan red jag en valack, som låg på med bogarna, ända tills jag korrigerade min tyngd mer till stigbyglarna. Då kunde jag...
Svar
4
· Visningar
1 197
Islandshäst Måste bara skriva av mig! Är så glad :) Var på träning nu i helgen och kom precis hem. När jag kom till träningen var min häst så...
Svar
9
· Visningar
1 258
·
M
Islandshäst Har ett sto på gården jag har mina hästar som stallägaren vill att jag ska rida. I ridhuset går det hur bra som hellst, även från marken...
Svar
18
· Visningar
2 109
·
Islandshäst Jag gillar att tömköra och vill ha tips på övningar som är lämpliga särskilt för gångartshästar. Hur man går tillväga steg för steg för...
2
Svar
36
· Visningar
8 601
·
G
  • Låst
Islandshäst Hej! Nu finns det säkert flera såna här trådar men jag tänkte göra en ny iaf. Så lägg ut era filmer! /Glittnir:bump:
Svar
3
· Visningar
1 037
Senast: Lobelia
·
S
Islandshäst För några veckor sedan gick allt jättebra, lilla tjejen hade börjat tölta jättefint och var mjuk och fin i kroppen och lätt i handen...
Svar
17
· Visningar
1 463
Senast: Skuggabaldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka