Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Islandshäst Vet inte om jag lägger tråden rätt? Finns det nån distans gren el tävling för enbart islandshästar? :confused: Nåt som de lokala...
Svar
13
· Visningar
1 708
Senast: EnWisa
·
M
Islandshäst Har hittat en del trådar där man påstår sig se KLOCKRENA gångarter på islandshästar då de är 1 år gamla! Vill gärna veta vad man...
2
Svar
23
· Visningar
2 301
Senast: NiAl
·
N
Islandshäst Det här kanske jag skriver under helt fel kategor men men... För några veckor surfade jag runt lite och hittade en webshop där de sålde...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: Norrberge
·
Islandshäst Hejhej, Nu är det ja så att det finns både tölt, trav, och passtrådar där olika människor frågar om sina hästars gångarter. Men faktun...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 488
Senast: Sprettur
·
M
Islandshäst Hur kallt klimat kan islandshästar tåla? Vid vilken temperatur är det skadligt för hästen att ridas?? -10,-20? En tanke har slagit mig...
2
Svar
24
· Visningar
5 831
Senast: sambaengi
·
L
Islandshäst Jag började rida en islandshäst för cirka 1 månad sedan. Hon har väldiga problem med traven. Hon väljer passen och tölten i första hand...
Svar
4
· Visningar
955
Senast: _Diddl_
·
N
Islandshäst Eftersom min gamla tråd försvann så startar jag en ny. Vilka ska va me? Häst? Klass? Jag ska vara med i lätt fyrgång vuxna med...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
17 312
Senast: Carla
·
Islandshäst Satt och kollade annonser idag och blev illa berörd av en annons på en islandshingst född 03 som var inriden i somras!!:confused: Är...
2
Svar
32
· Visningar
3 116
Senast: Die_Frau
·
Islandshäst Joo.. det går lite si och så med tölten på medryttarhästen.. I början var jag fortfarande lite osäker på islandshäst (ridit på ponny i 2...
Svar
3
· Visningar
840
Senast: Gauti
·
I
Islandshäst Är det någon som har några tips om hur man kan bygga upp viljan på sin häst..jag har en islandshäst som jag skulle vilja få o gå fram...
Svar
10
· Visningar
1 092
Senast: Silkisif
·
L
Islandshäst Jag började rida en islandshäst för cirka 1 månad sedan. Hon har väldiga problem med traven. Hon väljer passen och tölten i första hand...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: Naggur
·
F
Islandshäst Hej Jag behöver nog lite hjälp med min envisa islänningstjej ifrån er mer vana islandsryttare. Efter ridturen idag är jag mycket...
Svar
15
· Visningar
1 808
Senast: Silkisif
·
S
Islandshäst Min kompis berättade att hennes islandssto blivit lateral i tölten. Vad betyder det egentligen?:confused:
Svar
7
· Visningar
1 906
Senast: Boj
·
A
Islandshäst Ska ju köpa en islanshäst snart, och vill veta mera om rasen. Kan ni tipsa på bra islandshäst böcker på svenska gärna som jag kan hitta...
Svar
6
· Visningar
1 243
Senast: alinaa
·
P
Islandshäst Hej.. Ja ska skaffa foderhäst och har letat och letat men inte hittat något vettigt... Funderar på att helt enkelt låna en utav mina...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 252
Senast: Muninn
·
F
  • Låst
Islandshäst Hej Jag behöver nog lite hjälp med min envisa islänningstjej ifrån er mer vana islandsryttare. Efter ridturen idag är jag mycket...
Svar
3
· Visningar
931
Senast: Lobelia
·
G
Islandshäst Ser att det är många på detta forum som inte riktigt förstår att man rider fram hästen i form bakifrån och inte ifrån tygeln. Att...
2
Svar
27
· Visningar
3 509
Senast: Gauti
·
Islandshäst blyboots Hejsan! Jag har köppt ett par blyboots till min islandshäst men dom åker upp när ja rider med dom!! har du nått bra knep på...
Svar
5
· Visningar
1 156
L
Islandshäst Hej allihopa! :smirk: Jag är helt ny här men jag har varit och kollat mycket på forumet, men inte kunnat lägga in något så nu har jag...
Svar
11
· Visningar
1 381
Senast: mazarein
·
Islandshäst Idag har jag varit och tittat på en ettårig islandshingst för eventuellt köp. Tanken är att jag ska kunna ha honom som hingst och som...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 982

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka