Vallfari lätta höst!!!

Sv: Vallfari lätta höst!!!

Jag såg dina domarkommentarer för jag reagerade att det stod "energifattigt" på alla gångarter.
Men om det stod något mer minns jag inte.

okej. tack! fast de visste jag ju redan=) men jag tycker faktist att det såg bättre ut än vad det kändes. förutom galoppen. trodde inte han va så låång=) men de är bra att bli filmad så man vet vad man gör för fel=)

det är jättebra att bli filmad. Minns i somras näre jag tyckte Fjalar var jättesamlad och kändes jättefin så var han på film väldigt lång och lite framtung :P

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 141
Senast: Bison
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 226
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 494
Senast: Ceta
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 217
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter