N
Naggur
Sv: Vallfari lätta höst!!!
Tack=) (tiotecken)
Tack=) (tiotecken)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
okej=) vad red du för häst? asså hur ser den ut. kommer inte ihåg några namn. va du sist in på en svart?
Uch ja, jag led nästan lite med er ryttare och när jag såg michis i sin tunna tröja Fast snygg var den . Men det är himmla kul att visa upp sig som ett fint ekipage när det klaffar, vare sig det är strålande sol eller snöstorm.
Jag känner igen det där. Otacksamma personliga chaufförer!
Själv så är det lite svårt att välja vilken förälder som ska med, om inte båda kan :P
Mamma - för hon kan mer om hästeriet än papi, men kan INTE köra hästsläp, hon får panik och har sönder bilden :P
Pappa - för han är bättre på att köra, men kan inte lika mkt/är inte lika mkt stöd. Dock lär han sig så hiiimla snabbt och verkligen bryr sig
Jag är också tacksam för att de står ut med mitt hästeri, utan de skulle jag inte kunna ha nån häst.
Nä, alla har inte den turen med såna föräldrar som jag har
Men tränaren duger väl gott och väl, inte sant? =)
Själv så är det lite svårt att välja vilken förälder som ska med, om inte båda kan :P
Mamma - för hon kan mer om hästeriet än papi, men kan INTE köra hästsläp, hon får panik och har sönder bilden :P
Pappa - för han är bättre på att köra, men kan inte lika mkt/är inte lika mkt stöd. Dock lär han sig så hiiimla snabbt och verkligen bryr sig
Jag är också tacksam för att de står ut med mitt hästeri, utan de skulle jag inte kunna ha nån häst.
Ja, nu kom lite off topic.
Ja, jag red finalen. Och jag är nöjd. Pålle har bara varit igång i två veckor och vi gjorde detta mest för skojs skull. Men han var såååå duktig! Jättetrött men fortsatte springa när jag bad honom om det.
Rollig i tölten, seg i traven, OK i skritten och OK i galoppen. Galoppen tog mest på krafterna.
Vi slutade sexa med 5,11 ^^