Vallfari lätta höst!!!

Sv: Vallfari lätta höst!!!

Uch ja, jag led nästan lite med er ryttare och när jag såg michis i sin tunna tröja:eek: Fast snygg var den:) . Men det är himmla kul att visa upp sig som ett fint ekipage när det klaffar, vare sig det är strålande sol eller snöstorm.

Hehe, min tröja är faktiskt ganska tjock :angel:
och hästen är ganska mkt att rida så man blir lätt väldigt varm som tur är :angel:
värre var det när man inte hade personliga chauffören på plats på lördagen redan som höll koll på varma jackan medans man var på banan, då fick an gott och väl skritta bort till bilen och hämta den, då var det kallt :rofl:

Jag känner igen det där. Otacksamma personliga chaufförer! :devil: :rofl:

:rofl:
Men hon är super iaf, även om hon inte var där redan på lördagen, människan är tamefan bäst :love:
om det inte vore för henne hade jag inte kunnat rida finalen, det är så underbart när det finns människor som bryr sig och ställer upp.
*älskar*

Själv så är det lite svårt att välja vilken förälder som ska med, om inte båda kan :P
Mamma - för hon kan mer om hästeriet än papi, men kan INTE köra hästsläp, hon får panik och har sönder bilden :P
Pappa - för han är bättre på att köra, men kan inte lika mkt/är inte lika mkt stöd. Dock lär han sig så hiiimla snabbt och verkligen bryr sig :love:

Jag är också tacksam för att de står ut med mitt hästeri, utan de skulle jag inte kunna ha nån häst.

Själv så är det lite svårt att välja vilken förälder som ska med, om inte båda kan :P
Mamma - för hon kan mer om hästeriet än papi, men kan INTE köra hästsläp, hon får panik och har sönder bilden :P
Pappa - för han är bättre på att köra, men kan inte lika mkt/är inte lika mkt stöd. Dock lär han sig så hiiimla snabbt och verkligen bryr sig :love:

Jag är också tacksam för att de står ut med mitt hästeri, utan de skulle jag inte kunna ha nån häst.

Till skillnad från dig är det inte mina föräldrar som jag pratar om :angel:
önskar att det vore det dock :mad:
Men med en tränare som ställer upp till hundra så klarar man sig ganska bra ändå :love:

Nä, alla har inte den turen med såna föräldrar som jag har :love:

Men tränaren duger väl gott och väl, inte sant? =)

Nä, alla har inte den turen med såna föräldrar som jag har :love:

Men tränaren duger väl gott och väl, inte sant? =)

Tränaren duger mer än väl :love:
man kan inte önska sig en bättre människa i sitt liv...:love:

visst red väl ni final ?
hur gick det i finalen isf ? *för att hoppa tillbaka till trådens ursprung innan Michis blir alltför känslosam*

Så är det lite för mig också, det blir oftast min mamma som följer med på tävlingarna. Förut följde min moster också med när min kusin tävlade, men nu satsar hon mer på konståkningen.
Min pappa däremot är inte så mycket intresserad att följa med, vara med och köpa hästen kan man göra, men där går gränsen! sa han till mig och mamma.:) :rofl:

Ja, nu kom lite off topic.

Ja, jag red finalen. Och jag är nöjd. Pålle har bara varit igång i två veckor och vi gjorde detta mest för skojs skull. Men han var såååå duktig! Jättetrött men fortsatte springa när jag bad honom om det.
Rollig i tölten, seg i traven, OK i skritten och OK i galoppen. Galoppen tog mest på krafterna.
Vi slutade sexa med 5,11 ^^

Ja, nu kom lite off topic.

Ja, jag red finalen. Och jag är nöjd. Pålle har bara varit igång i två veckor och vi gjorde detta mest för skojs skull. Men han var såååå duktig! Jättetrött men fortsatte springa när jag bad honom om det.
Rollig i tölten, seg i traven, OK i skritten och OK i galoppen. Galoppen tog mest på krafterna.
Vi slutade sexa med 5,11 ^^

Det tycker jag va riktigt bra :)
kände på min häst också i finalen att han va helt slut...
red ju båda B-finalerna, tölten först och sen 4gången..
han gav verkligena llt i tölten och var sen helt slut i fyrgången, skritten gick jättesegt och galoppen fick jag för en gångs skulle driva istället för att hålla :angel:
Hann ju tyvärr inte kolla på a-finalerna :(

Logadis, hur gick det?
Kram från Zandra

Jag har lite koll på henne ;)
iaf från tölten, B-final (red ju mot henne ;))

Hon kom 2a i b-finalen, alltså 7a totalt, vet ej poäng dock..

Lógadis är jättefin, jag gillar den hästen! Synd bara att hon har blivit lateral eller något.:love: :( :(

nu har jag lagt ut filmer från tävlingen. orkar inte lägga ut här åxå. men om nån är intresserad så finns dom på "era 5 åringar!"

Komentera gärna. fick ju inte mina dommarkommentarer=( så nu får ni kritisera istället=)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 141
Senast: Bison
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 226
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 494
Senast: Ceta
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 217
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter