Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Islandshäst Jag har pecis börjat rida en islandshäst. Han ska vara fyrgångare, men tyvärr så töltar hon inte så bra. Eftersom jag inte har någon...
Svar
7
· Visningar
1 422
Senast: Björk
·
D
  • Låst
Islandshäst Hej! Nu är jag nästan säker på att det finns en sån här tråd..men kan inte hålla mig ;) Visa tävlar ju visa inte ni som...
Svar
2
· Visningar
836
Senast: Lobelia
·
D
Islandshäst Hej! Vet inte om det finns en sån här tråd .. Jag har sett tölt filmer galopp filmer och massa annat.. Så det hade varit kul att se...
2
Svar
38
· Visningar
3 936
Senast: _Diddl_
·
Z
Islandshäst Vad tycker NI man ska satsa på inom aveln av islandshäst? Det är just nu en fråga som klyver islandshäst-världen i 2 delar...
Svar
15
· Visningar
1 473
Senast: annax
·
S
Islandshäst Har en islänning som lätt passar istället för töltar. Hon är inte speciellt tränad, fick henne för ett par månader sedan och innan dess...
Svar
5
· Visningar
1 132
Senast: Gauti
·
G
Islandshäst Har en liten fråga...Min häst brytet av rätt fort när man galopperar och vill liksom inte fortsätta. Spelar ingen roll hur mycket man än...
Svar
14
· Visningar
2 077
Senast: Svalan
·
M
Islandshäst Då tråden om de riktigt gamla islandshästarna togs bort så startar jag en ny som förhoppningsvis får vara kvar.;) Jag menar då hästar...
Svar
4
· Visningar
949
Senast: Boj
·
Islandshäst Har haft mitt sto ett och ett halvt år, och då jag fick hem henne hade hon inte töltats alls av förre ägaren. Jag har ägnat det senaste...
Svar
15
· Visningar
1 255
Senast: cristobal
·
Islandshäst Hur skulle det bli? Jag känner att jag har tröttnat på ridningen allt mer nu under året som har gått. Ridningen känns inte alls rolig...
Svar
9
· Visningar
1 360
Senast: Gazzan
·
M
Islandshäst Vad är anledningen till att tråden om gamla islänningar flyttas?:( Trådar som"vad gör ni med 3 1/2-åringar,4 1/2-åringar" osv är ju...
Svar
4
· Visningar
1 240
Senast: moccis
·
D
Svar
10
· Visningar
1 377
Senast: Sammets_rosa
·
M
  • Låst
Islandshäst Hej! Jag undrar om man kan hoppa med en islandshäst? Jag har fått för mig att man inte hoppar med islandshästar. Är de duktiga på...
Svar
2
· Visningar
1 126
Senast: Naggur
·
L
Islandshäst Hej alla islandsmänniskor! :D Jo det är så att jag har funderat lite på det här med att ha sin islandshäst ute eller inne på...
2
Svar
21
· Visningar
2 014
Senast: Boj
·
Islandshäst Ja nu är det alltså bestämt, igår så gick Tjaldur igenom besiktning samt spattröntgen och i helgen åker jag ner med min ettåring...
2
Svar
20
· Visningar
2 365
Senast: OlleAtlas
·
Islandshäst Varför heter det inte Islandsponny, utan häst? För under 148 cm är väl de flesta? //halvblodsnörden-Blandrastik
2 3
Svar
43
· Visningar
6 653
Senast: sambaengi
·
Islandshäst Ja, vart kan jag finna kommand tävlingar för våren 2007? Hittade inget på Landis hemsida, men jag kanske kollar helt fel!! Mycket...
Svar
4
· Visningar
852
Senast: Carla
·
Islandshäst Hej! Har en fråga som jag hoppas någon kan svara på! Om man har ett föl vars mamma är registrerad islandshäst och vars pappa som också...
Svar
2
· Visningar
1 345
Senast: Karin87
·
G
Islandshäst Har ni halstäcke på era klippta hästar? Mina hästar är klippta på halsen och jag har inget halstäckte på dem. Men idag så hörde jag...
Svar
5
· Visningar
1 284
Senast: norpan1
·
D
Islandshäst Hej!! Kan något förklara detta med Blup för mig.. jag antar att jag är lite trög men jag kan inte få in i min hjärna hur man räknar...
Svar
11
· Visningar
1 291
Senast: diny
·
T
Islandshäst Hejsan allihop. Är ny här. Har precis köpt mig en islandshäst och behöver nu en sadel. Jag är lite nyfiken på STAR-TREKK COMFORT Är det...
2
Svar
33
· Visningar
2 897
Senast: Tolt_hastar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar