Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Islandshäst Planerar att visa mitt sto i sommar. Någon som kan tipsa om dokument med regler och riktlinjer mm. Sen vore det intressant med era...
Svar
10
· Visningar
4 359
Senast: ninapina
·
D
Islandshäst Ska vara funktionär på kvaltävlingarna i Orsa och den första är redan 11 mars. Är det många som börjar att kvala så tidigt?
Svar
5
· Visningar
1 054
Senast: moli
·
M
Islandshäst Hej! jag undrar hur måga som använder Henri de rivel sadlar på sina ung isisar? Jag har själv en på min gamling men hur funkar den på...
Svar
11
· Visningar
1 620
Senast: Dorinda
·
G
Islandshäst Hejsan! Min häst kan tölt, det vet jag eftersom hon fick gå en kort stund í verksamhet innan vi köpte henne.Men... Mycket länge har...
Svar
17
· Visningar
3 237
Senast: Gneisti
·
Islandshäst Har en liten fundering angående lag-sm uttagningarna som nån här kanske kan svara på? Jag undrar om det är någon regionansvarig eller...
Svar
7
· Visningar
1 170
Senast: Real_Life
·
P
Islandshäst Hur är det egentligen med att tävla på islandshäst? På islandshästtävlingar så får ju vuxna rida på islandshästar, men om man skulle...
2
Svar
21
· Visningar
2 975
Senast: chrysler
·
S
Islandshäst hur gör ni för att få era hästar att passa, och bli mer rena i passen?? undrar därför att jag vill få bort passen på en häst, å vill...
Svar
6
· Visningar
903
Senast: marijaa
·
Islandshäst Svar till alla som svarat mig: :bow: :bow: :bow: Tror att tänderna kan vara felet då han även gnisslar tänder, samt går med...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 640
Senast: Silkisif
·
G
Islandshäst Nu har jag funderat och funderat... Vissa dagar går min häst fint i tölten, vissa dagar är det pass respektive travtaktigt och det är...
2
Svar
20
· Visningar
2 553
Senast: Gauti
·
Islandshäst Jag har tänkt till våren prova på pass 150m med min pålle. Vad ska jag tänka på i träningsväg? Behöver man några speciella skydd? typ...
Svar
16
· Visningar
1 168
·
Islandshäst Har precis fått hem en varmblodstravare och har upptäckt att han ibland får töltinslag i traven. Tänkte att ni här har bäst erfarenhet...
Svar
10
· Visningar
2 076
Senast: Linisen
·
B
Islandshäst Har noen prøvd denne salen på islandshest? Har en rund hest med liten manke som det er vanskelig og få salen til og ligge bra på. Har...
Svar
7
· Visningar
1 938
Senast: Gullan86
·
N
Islandshäst Tycker ni det är hemskt för hästen? Jag funderar på att skaffa en. Om jag gör det tänker jag inte spänna den nå mkt alls, jag ska nog...
2
Svar
24
· Visningar
3 063
Senast: Freyja_bus
·
Islandshäst Ja, jag har lite frågor om SM, a-klass, kval & liknande. Om man ska kvala till SM, måste man då var i A-klass först ? Måste man bara...
Svar
5
· Visningar
1 041
Senast: Filippan
·
B
Islandshäst Vet nån en hemsida där man kan läsa tävlingsregeler . ?? , // Emma
Svar
4
· Visningar
1 351
Senast: Real_Life
·
P
Islandshäst Jaha, det gäller att vara tidigt ute. Någon som vet vad det kommer vara för Islandshäst tävling i år på Globen?
4 5 6
Svar
110
· Visningar
11 743
·
Islandshäst Om man vet en häst som blivit bedömd, men vet inte när och vilken poäng (bara att det är en "hög 2:a klass bedömning), kan man på något...
Svar
12
· Visningar
1 507
Senast: tiger89
·
M
Islandshäst Vad är skillnaden på grisepass och flygande pass? Har någon bilder som visar både grisepass och flygande pass?
Svar
10
· Visningar
1 760
·
A
Islandshäst Jag rider en femgångare som altid har haft väldigt lätt för att bli passaktig i tölten när han blir het annars har det varit klockren...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: dezzi
·
I
Islandshäst Jag har en häst som är femgångare men han är aldrig lagd i pass och det är inte något som jag kommer göra heller för han är inte...
Svar
4
· Visningar
2 037
Senast: isse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka