Stockholm Horse Show 2006!

Sv: Stockholm Horse Show 2006!

isis_1165495424.jpg

Där, tror bara de var de tre jag har bilder på. Den mörkbruna finns ju i andra tråden.

Hallå!!!

Någon som vet när det ska sändas i tv???

(kl)
Usch...är så besviken. Kollade på tvåan nu när dom visade lite från globen...men dom visade bara en liiiten snutt av isisarna. Jag ville se mer!!! Visst hade dom väl kadrilj i år med? Varför visade dom inte den? Jag hade inte chans att vara där o titta i år så då vill man ju se lite på tv iallafall, men så blev inte fallet då. :(

Nej det var ingen isiskadrilj med i år.
Det var uttagningen på tävlingen (torsdag), finalen i tävlingen (fredag) och isisar med i invigningen och avslutningen (vilket de inte visade).

Jag tyckte tv-programmet sög, men inte pga lite isisar, utan mycket pga hur dåligt klippt det var och de usla kommentatorerna.

/Malin

Okej...synd, för jag brukar gilla kadriljerna! :)
Jo men kommentatorerna har man väl slutat lyssna på för ett tag sen ;)

Tycker det börjar bli tråkigt med kadrilj, faktiskt. Man rider kors o tvärs, ser JÄKLIGT häftigt ut, men det är ALLTID så med isisarna:p

Tyckte det var dåligt att de filmade precis efter då hästarna var ordentligt andfådda

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det är dags för Stockholm International Horse Show 2024. Hästarna intar fotbollens nationalarena under fyra dagar och här hittar du...
Svar
0
· Visningar
63
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tidigare i år drog sig Falsterbo Horse Show ur FEI Dressage Nations Cup. Men nu vänder de igen och tävlingen kommer gå av stapeln som...
Svar
0
· Visningar
231
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
720
Senast: Squie
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Höstens stora hästfest startar under torsdagen. Hela helgens tävlingar sänds i TV4:s kanaler. Här är allt du behöver veta inför Sweden...
Svar
0
· Visningar
323
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka