Film * pass*

Sv: Film * pass*

Här har du lite grisepass (syns bäst på slutet). Men videokvaliten är urusel och blev verkligen ännu sämre på Photobucket: Klicka på bilden

Jag var för långsam att springa och så fort jag tog i henne blev det grispass. Så ska jag tömköra i trav på rakt spår så får jag nog löpträna först

Senast ändrad av en moderator:

Ja det är hur lyxigt som helst med att ha tillgång till en ovalbana, 2 paddockar och miltals med ridvägar. Visst skulle du oxå ev komma till luciashowen?

Här har du lite grisepass (syns bäst på slutet). Men videokvaliten är urusel och blev verkligen ännu sämre på Photobucket: Klicka på bilden

Jag var för långsam att springa och så fort jag tog i henne blev det grispass. Så ska jag tömköra i trav på rakt spår så får jag nog löpträna först

Du har sån söt häst! :) Tack för filmen

Ja det är hur lyxigt som helst med att ha tillgång till en ovalbana, 2 paddockar och miltals med ridvägar. Visst skulle du oxå ev komma till luciashowen?

Jaa det är fubbigt:p fats ridvägar har vi massor också!! När är den?? det har jag inte hört nått om..:bump:

Att man sedan har instruktör att fråga om råd på plats är inte heller fel :D . Eller kunna gå kurs med bla Styrmir eller Häggberg på hemmaplan. Vet inte om det är bestämt eller preliminärt den 16e med lucia. Har precis kommit hem efter operationen och inte hört något mer

Har ni någon någon vanlig skritt film eller nåt :crazy: ;)

Vill få upp tråden lite

Ingen skrittfilm men en passbild

Världens bästa häst med sin ägare på ryggen
3453156.jpg

Liknande trådar

Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 666
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 366
Senast: Svartkatt
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
899
Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
441
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter