Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Islandshäst Har problem med min häst angående bett osv som jag har skrivit om här innan. Han lägger över tungan över bettet & kör man med...
2
Svar
39
· Visningar
3 574
Senast: Anna_
·
D
Islandshäst Hej!! Tastade viktboots bak på minislänning igår o döm om min förvånging när han sprang iväg i klockren tölt.. :banana: Iaf så...
Svar
14
· Visningar
2 098
Senast: Gauti
·
Islandshäst Är grisepass förkastligt med tanke på hästens hälsa o hållbarhet? I så fall varför? Den kan ju med vissa hästar vara tämligen bekväm...
2
Svar
29
· Visningar
3 570
Senast: cristobal
·
A
Islandshäst -Hur tränar jag bäst upp konditionen på isisen? Just nu har han inte så jättebra kondition, och jag rider i huvudsak varannan dag. Hur...
Svar
4
· Visningar
951
Senast: cristobal
·
Islandshäst Jag snackade med en vetrinær nyss som på stod det. Jag har ytterst liten erfarenhet av andra hæstar, så jag vet inte... Men om nu...
Svar
9
· Visningar
1 153
Senast: sambaengi
·
Islandshäst ... en islänning på 2,5 år på höjden? Jag förstår att det inte går att säga exakt, men rent generellt? Bara lite nyfiken på hur stor...
Svar
18
· Visningar
1 995
Senast: marijaa
·
A
Islandshäst Hejsan :) Jag ska snart skaffa mej ett islandsföl och har lite frågor som ni här kanske vill svara på? Fölet är född i våras och är...
Svar
7
· Visningar
1 169
Senast: Isafold
·
Islandshäst Igår hade jag så fruktansvärt tråkigt i stallet och visste inte riktigt vad jag skulle gör med djuret. Tömköra börjar bli lite trist...
Svar
15
· Visningar
1 353
Senast: Gazzan
·
G
Islandshäst Nu tycker jag att jag har alla problem i världen med min häst, frågar en massa hela tiden, men måste få veta allt :) och har en fråga...
Svar
7
· Visningar
1 035
·
M
Islandshäst Hej! Har köpt en häst för 1 månad sedan och han har inte helt vant sig vid den nya miljön ännu. Jag är rädd för att omställningen med...
Svar
9
· Visningar
1 401
·
Islandshäst Eftersom jag inte vill skräpa ner gångartstråden med alla mina bilder på Yrpa och mig i total oharmoni så tänkte jag kasta ut dem här...
2
Svar
27
· Visningar
2 924
Senast: malinvz
·
D
Islandshäst Hej!! Nu när man ändå är vaken och sitter här kan man ju passa på att fråga ;) jag har inte haft min isis så länge, vi tränar för...
Svar
7
· Visningar
1 852
D
Islandshäst Hej!! Var uppe istallet idag efter 1 vecka i sängen med förkyldning. När jag kommer upp dit så regnar det massor. Hittar min...
Svar
7
· Visningar
1 127
Senast: IslandsMalin
·
H
Islandshäst Ni som köpt islandshästar från Island som bara varit vana att äta hö, hur har ni gjort för att få dem att äta kraftfoder?? Har precis...
Svar
8
· Visningar
1 147
Senast: Hjartagna
·
J
Islandshäst Är det någon som vet varför det inte finns något inslag alls med islandshästar i år? Eller har jag missat att hitta rätt info?
Svar
2
· Visningar
982
Senast: jaca
·
I
Islandshäst Hejsan!! Jag vet inte om den här tråden ska ligga här men jag undrar vad ni har för kamera? Vissa får jätte fina bilder t.ex. i tölten...
Svar
19
· Visningar
2 074
Senast: moli
·
V
Islandshäst Ja, hur är det egentligen? Finns det folk med islandshäst här som inte tävlar (bortsett från mig själv?). Varför tävlar ni inte i så fall?
Svar
10
· Visningar
993
Senast: Vannie
·
G
Islandshäst Jag behöver lite tips; Min häst är lite krånglig med att få med baken, vi skulle behöva lite tips på bra övningar som gör så att...
2
Svar
37
· Visningar
3 982
Senast: Lokkur
·
N
Islandshäst Vi köpte för någon månad sen en häst som är felinriden, eftersom hon var så fin , bedömda föräldrar och billig så vi va nästan tvugna:p...
2
Svar
37
· Visningar
3 659
Senast: ollie
·
L
Islandshäst I avdelningen "Tyckt & tryckt" finns en lång insändare med rubriken "Hur drömmen om att hitta drömhästen kan förvandlas till en...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
9 233
Senast: Lambi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar