Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Islandshäst Jag funderar på att efter mkt fundering ge mig ut på tävlingsbanan med mitt 6åriga sto. Nu undrar jag lite om tävlingar. :) Vad...
Svar
3
· Visningar
834
Senast: Freyr
·
Islandshäst Jag har äntligen fått tummen ur o skall registrera min danska import, men nu undrar jag om svenska islandshästförbundet byter ut det...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: kvandi
·
Islandshäst Hej! Här kommer mitt bidrag med bilder från VM från tölten och femgången. Bilden på nordsvenskarna är från invigningen...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 132
Senast: Kiickan
·
I
Islandshäst Min häst (som jag bara haft sedan i midsomras) är väldigt påverkad av pälssättningen. Min gamla foderhäst (som jag hade i tre år)...
Svar
18
· Visningar
4 688
Senast: IrpaSnirpa
·
Islandshäst Någon som gjort det nyligen? Var 6 år sedan vi gjorde, så jag antar att det kanske har ändrats lite med pris och så. Vad brukar det...
Svar
7
· Visningar
1 847
Senast: Mist
·
J
Islandshäst Jag har en 10-årig häst med svag framåtanda. Är trevlig att rida ut på och går lätt i alla gångarter, dock har han en svag egen motor...
2
Svar
35
· Visningar
4 715
Senast: cristobal
·
B
Islandshäst Jag har ju sedan 7 veckor en islänning på 14 år. . Hennes exem blossade upp när hon flyttade till oss. Har bara lite man kvar och...
Svar
10
· Visningar
1 906
Senast: busmaja
·
Islandshäst Hej! Jag har sett en del islandshästar ute på distanstävlingar och jag skulle vilja veta lite mer om hur det fungerar med islandshästar...
Svar
4
· Visningar
1 096
Senast: diny
·
Islandshäst Entligen! Efter at ha förlorat mina två tävlingshästar i brann har jag nu hittat en som jag vil ha! Hon står på Island. Nu vil jag höra...
Svar
12
· Visningar
1 633
Senast: sambaengi
·
K
Islandshäst Vad tycker ni att en islandshäst på ett, två, tre år bör kunna? Lyfta hovar, lastas, ledas, backas, spolas och sprayas, främmande...
Svar
10
· Visningar
2 198
Senast: ang
·
T
Islandshäst hej allihopa! Brukar inte hålla till här på Islandshästforumet, men nu är jag bara tvungen att skriva av mig! Igår red jag lektion...
Svar
10
· Visningar
1 554
Senast: Thokkadis
·
D
Islandshäst Har en sjuårig valack som ganska nyligen börjat tölta rent. Han gick i passtaktig tölt innan. Har fin takt i kort tempo men nu när jag...
Svar
5
· Visningar
3 623
Senast: dezzi
·
A
Islandshäst Hur bör jag lägga upp träningen för islandshästen jag ska få i kondition, just nu inte någon topp-kondition, och lite överviktig. Är...
Svar
11
· Visningar
1 705
Senast: Betty/Perla
·
G
  • Låst
Islandshäst Finns det någon med mer information om denna hingst?? bilder? Hur är hans avkommer?
Svar
6
· Visningar
1 104
Senast: Carla
·
Islandshäst vilka ska dit? Klass? Häst? Jag ska dit med Vattar från Helsingen e Hrinmir från ödmården och tävla F2, T2 och FS1 /Lina
2 3
Svar
46
· Visningar
4 450
Senast: Båbbe
·
U
Islandshäst Hej alla islandshästvänner! Efter nästan 20 år på halvblod tänkte jag sälla mig till er skara. Har ridit på ridskola av och till i...
Svar
11
· Visningar
3 493
Senast: Russin8
·
Islandshäst En bekant berättade nyligt för mig att de skickat sitt sto på betäckning till Falki frá Saudarkroki. Nu råkar jag vara kär i Falki...
Svar
7
· Visningar
1 238
Senast: Freyr
·
L
Islandshäst Jag har funderat på en sak rätt länge nu... Är absolut inte insatt i isis världen så jag har inga egna erfarenheter elr någon att...
2
Svar
27
· Visningar
2 616
Senast: susekl
·
G
Islandshäst Ja vad heter klubben som är för oss som bor i västeråsområdet. Jag tänkte kolla lite efter tränare runt omkring västerås tips...
Svar
10
· Visningar
1 090
Senast: em76
·
M
Islandshäst Hej! Jag o mitt sex åriga sto håller som bäst på med tölten. Den släppte ordentligt för oss på en lektion för några månader sen. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
3 107
Senast: Reykur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar