Stockholmsmästerskapen

Sv: Stockholmsmästerskapen

Yes, till salu. Men priset var så högt att han inte vågade säga't.. :o

Grattis förresten!

Jag hade över 38 graders feber på söndagen så jag stannade i sängen...:crazy:

Nä va e de för svaga takter,:p här väntade jag på att du skulle dyka upp. Hade intagit bästa placering för passloppen, ingen Båbbe.:cool: Komma här och skylla på lite förhöjd tempratur,;) vad är det för nåt.:D

Emma! Jag med är lite smått besviken, jag längtade ju efter en explosiv pass från Alskaers sida och kanske t.o.m. ett "AAAAKTAAAAA! UR VÄGEN!" :rofl:

Emma! Jag med är lite smått besviken, jag längtade ju efter en explosiv pass från Alskaers sida och kanske t.o.m. ett "AAAAKTAAAAA! UR VÄGEN!" :rofl:

Både Boj och Carla: Törs inte riktigt rida när jag har feber, en av mina läkare tycker inte riktigt om det... Men vi kommer förhoppningsvis igen nästa år när vi hunnit träna ännu lite mer! :D

Liknande trådar

Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Roheryn
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 199
Senast: Emro
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Textilåtervinning
  • Höstföräldrar 2023

Hund, Katt, Andra Djur