Bilder från VM

Sv: Bilder från VM

lägg ut på www.photobucket.com
Gratis och enkelt!

På enklare digitalkameror finns ofta en "sportinställning", den är nog lite snabbare...

ojojoj, 45000 ny (bara kamerahuset alltså), köpte min beg för 3000 *kontakter*
Men det finns bra digitala sytemkameror för ca 10000 i nypris. :smirk:

Ojojoj shit. Jag väntar nog tills de gått ner lite i pris tror jag ;)

Det är sportinställningen jag använder, men det tar lång tid ändå. Struntar nog i att lägga ut ngr bilder, finns andra som har så mkt finare bilder. Men mina duger för "eget bruk"

gu vilka fina bilder du har freyr.....

oh ja upptäckte på den bilden me "Magnús och Mjölnir" att vårt korvstånd finns me i bakgrunden de tältet me två svenska flaggor på toppen hehe kul o se=)

lr vänta nu de e kanske barnvagnstältet som syns jaja där nånstans e iaf vårt tält som såg likadant ut.

vill poängtera att det är Thrandur som tagit bilderna! De bara ligger på min dator.

/Malin

Det er ikke Hugur på bildet som heter ElinJHugur.jpg. Han er jo rød! Og Elin er jo veldig ung... Er det kanskje An-Magritt og Gydja fra Teland?

Enligt ekipagenumret på bilden (89) är det Elin Johanssen och Hugur frá Stora-Hofi, men jag känner inte ekipaget alls så du kan säkert ha rätt.
Däremot har ekipaget fel nummerlapp på sig i så fall! An-Margitt och Gydja hade ekipagenummer 88.

/Malin

Hej Alla !

Här är några av de bilder jag tog under VM
alla 3 föreställer Joi/Hvinur
fler är på gång men det tar ett tag att sammaställa/sålla

//Peter

hvinur_1.JPG

hvinur_2.JPG

hvinur_3.JPG

Vilka fina bilder ni lagt in, allihopa. En samling superfotografer på islandsforumet, tror jag. Här kommer två, inte så vackra, men dock stämningsbilder från lördagen.

Regnbild2.jpg

Regnbild1.jpg

Kommer här med två bidrag från prisutdelningen.
Fler bilder från tävling, träning och ev. gala kommer en annan gång, när jag orkar och har tid :p

wc_ice11.jpg
wc_champ.jpg

Min kamera la av precis när efter avelsshowen. Batterierna "tog slut"
Sen när vi kom till bilen på parkeringen så slog jag på kameran för att kolla, och visst. Då fungerade kameran. Typiskt

Någon som möjligtvis har nån bild från showen som var på lördagskvällen? Helst från kadriljen :D

Anna_B skrev:
Någon som möjligtvis har nån bild från showen som var på lördagskvällen? Helst från kadriljen :D

Jag har en rätt bra kamera men bilderna blev ändå såhär:

show3.jpg

show2.jpg

show1.jpg

Ser du nåt? :p Kadriljen var värst, totalt mörker, kameran gillar inte sånt... :angel:

marijaa skrev:
Jag har en rätt bra kamera men bilderna blev ändå såhär:

show3.jpg

show2.jpg

show1.jpg

Ser du nåt? :p Kadriljen var värst, totalt mörker, kameran gillar inte sånt... :angel:

Tack så mkt :D lite mörka men bättre än inget! Och ja det var mörkt för ljuskillarna gjorde fel så det var lite otäckt att rida med nästan bara tomteblossen som enda ljus..men det gick ju bra iaf ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Han är bäst i världen i tölt med lös tygel. Máni Hilmarsson knep guldet på Islandshäst-VM i Holland, där Sverige visade framfötterna i...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Roheryn
·
Hemmet Hej! Är det någon händig själ där ute som svara på lite frågor angående slipning av bord. Det här bordet (se bild) skulle jag vilja...
Svar
2
· Visningar
477
Senast: Cattis_E
·
Ridning Hej! Min islandshäst har nyligen blivit barfota efter många år med järnskor. Rider med boots fram och tycker inte han ömmar något...
Svar
6
· Visningar
1 128
Senast: Roheryn
·
Fälttävlan Hej! Jag har på sistone funderat över tävling med ”min” islandshäst, men jag vill inte tävla i femgång/fyrgång. Då både jag och hästen...
Svar
11
· Visningar
2 754
Senast: xfie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka