Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Islandshäst Hej! Skapar en ny tråd nu då den andra försvann..:smirk: Det är så att jag undrar lite hur mycket era hästar kostar i månaden, rimlig...
Svar
9
· Visningar
1 254
Senast: Saga
·
Y
Islandshäst Jag funderar på att vara med i en dressyr tävling (för "vanliga" hästar) Är det nån som har gjort det? hur gick det? vad blev det för...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: em76
·
A
Islandshäst Hur ser era träningsplaner ut inför ovanstående? Rida själv/lämna bort hästen. Uppbyggnad, planering mm. Jag är nyfiken på allt som...
Svar
4
· Visningar
1 048
Senast: Nightrider
·
S
Islandshäst Min tråd som hette "Hur hade ni jobbat med den här hästen" eller något liknande försvann ju tyvärr i kraschen, så jag gör en...
Svar
4
· Visningar
944
Senast: Skuggabaldur
·
J
Islandshäst Hej, När man kollar runt på annonser på islandshästar till salu, stöter man oftast på en beskrivning om hästen har "mycket vilja"...
Svar
11
· Visningar
3 737
Senast: freyja
·
Islandshäst "Gamla nyheter" men Jag läste på www.hestafrettir.is att Anna Skúlassons rekord är slaget med 0,11s. Tysken Jens Füchtenschnieder med...
Svar
2
· Visningar
1 073
Senast: moli
·
S
Islandshäst Jag har funderat på att tävla i öppen klass nästa år, bara på prov för att se om vi ska fortsätta. Men eftersom jag tävlar lätt klass...
Svar
4
· Visningar
794
Senast: Osterang
·
V
Islandshäst Var kan man hitta hopptävlingar för islänningar och får man vara över 18 år då?
Svar
17
· Visningar
1 424
I
Islandshäst Hej!! Hoppas att inte den här tråden finns reda :angel: Tänkte man kunde skriva om man ska på nån tävling nu i vår, sommar, höst...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
18 007
Senast: IsisLisa
·
O
Islandshäst Märker ni någon skillnad på era hästar nu på hösten? Blir de tröttare? Är det i så fall pälssättningen, eller tror ni på något annat...
Svar
8
· Visningar
1 485
Senast: Svalan
·
Islandshäst Någon som vet vart man kan hitta resultaten från helgens tävling??
Svar
2
· Visningar
792
M
Islandshäst Hittade ej gamla tråden, försvann väl i krashen! Men såg precis en nya artikel om flygen till Kungsängen. "– Ett hangar kommer att...
Svar
2
· Visningar
937
Senast: mazarein
·
M
Islandshäst Hej! Jag undrar hur ni tänker när ni viktar era hästar när ni rider femgångsprogram? Givetvis vet jag att man måste prova sig fram...
Svar
2
· Visningar
887
Senast: Filippan
·
O
  • Låst
Islandshäst Det verkar som att min tråd med tips om transportör är försvunnen. Någon som hittar det? Märkligt! OA
Svar
4
· Visningar
1 076
Senast: Lobelia
·
Islandshäst Jag lovade i en annan tråd att leta fram text och bild från mina böcker om de islandshästar som importerades till Sverige på 1910-talet...
Svar
4
· Visningar
2 923
Senast: OlleAtlas
·
I
Islandshäst Snart ska jag rida på islänning (turridn) första gången. Innan har jag några års ridande på ponny och häst. Senaste åren har de varit...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: ict1974
·
Islandshäst Här sitter jag på sambons laptop i det östra grannlandet och (inbillar mej att jag) har semester. I helgen avgjordes de Finska...
Svar
10
· Visningar
2 207
Senast: Voldie
·
I
Islandshäst Min 5gångare orkar inte hålla galoppen lika bra som min kompis 4gångare. Vi har en speciell ridväg där de bara är uppförsbackar, dvs...
2
Svar
25
· Visningar
2 097
Senast: Invincible
·
I
Islandshäst Snart ska jag dra mig ut på tävlingsbanorna, För första gången bör nämnas. Vad är de man ska tänka på?? Får man rida i svarta...
2
Svar
29
· Visningar
1 993
Senast: Invincible
·
S
Islandshäst Vilka ska på Svenska Mästerskapen på Wången i sommar? Och, var det vecka 27 eller 28?
4 5 6
Svar
101
· Visningar
6 957
Senast: Svíþjóð
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar