Tävling!!

Sv: Tävling!!

Yeahnny skrev:
Jag ska också vara med på Vallfari lätt. Tänkte träningstävla lite i lätta femgången :p

SYND att jag inte kan komma och kolla (det är väl samma helg som járnhestur? 3-4?) hade varit jättekul att se er!! :)

Filippan skrev:
Haha! Det är Dyggur regional :D Kul om du kommer och kollar! :D

Då ses vi där! Ska tävla båda hästarna! =)

Egentligen hade jag tänkt att tävla den lilla på Vallfari lätt men eftersom det krockar med mitt jobb får hon tävla öppen klass igen. (den stackarn får ingen lätt tävlingsstart ;) ) Men egentligen så tävlas hon mest för att vänja sig vid allt läskigt som finns överallt och det kan man lika gärna göra på en öppen tävling (även om chanserna till finalplats minskar drastiskt :D )

båda hästarna? Här har ja missat något helt och hållet!?

Själv har jag anmält mig och Glitnir tll Natinella på Wången. Ingen mjukstart här inte :eek:
Första tävlingen för mig sen SM 2002!! :rofl:

Har ännu aldrig ridit Glitnir på ovalbana :D
Ja, den som lever får se :rofl:

Yeahnny skrev:
Japps 3-4 är det. Jag kommer göra bort mig :D

Nää, det kommer du INTE! Slut larv dig! Usch va synd att jag missar Eitills pass alltså!! Men vi kanske ses i höst då ist ;)

yew98fq skrev:
Då ses vi där! Ska tävla båda hästarna! =)

Egentligen hade jag tänkt att tävla den lilla på Vallfari lätt men eftersom det krockar med mitt jobb får hon tävla öppen klass igen. (den stackarn får ingen lätt tävlingsstart ;) ) Men egentligen så tävlas hon mest för att vänja sig vid allt läskigt som finns överallt och det kan man lika gärna göra på en öppen tävling (även om chanserna till finalplats minskar drastiskt :D )

Åh, vad roligt!! Vilka grenar? :) Jag tävlar F1, T2 och PP1!

Det blir bra träning för lilltjejen! :)

Yeahnny skrev:
Jag ska också vara med på Vallfari lätt. Tänkte träningstävla lite i lätta femgången :p

Kul! Jag ska vara med i Lätt Fyrgång den här gången eftersom det inte gick så bra sist när jag tävlade i Lätt Tölt, men på Stormur blir det annorlunda. Snart är det Lag-SM uttagning också som jag funderar att vara med på!

Jag ska tävla den 27 maj på tippen(GFRK) 110 120.
sen blir det på clareberg 120 130 den 18 juni. Sen har jag itne planerat mera:P

Yeahnny skrev:
Japps 3-4 är det. Jag kommer göra bort mig :D

Efter lite turer fram och tillbaka så ska jag nu vara med på Vallfaris lätta tävling igen, fast på en annan häst och i en annan gren.
Det blir nu lätt fyrgång och eventuellt lätt tölt istället för lätta femgången som det var tänkt från början.
Min egna pålle går på medicin med karenstid och är därför inte tävlingsbar, men tur som jag har fick jag låna denna pålle istället! :bump:

ja jag har endel tävlingar nu i sommar.en hade jag i helgen.det var lag-sm utagning.
sen har jag 2 tävlingar i mönsterås o 1 i Nyvala (hemma banan).
jag vet inte om vi kommer att mötas men vi dår ju se.
Sen har jag en som jag kanske ska tävla nästa år om hon är redo och tilräkligt duktig.men vi får ju se hon är ju bara 5 så vi har några år på oss.:banana: :bump: Kan inte vänt till nästa tävling det är så kul o tävla.:bump:

Ska vara med på Mälardalsmästerskapen. Andra gången jag ska tävla femgång. Men får vi till passen blir det nog j*kligt bra.... Sen ska vi tävla T1 oxå.

Vi är tre gladar gladur brudar som ska åka!!! :rofl:

Ska också tävla mälardalsmästerskapen :) Femgång här med ;) plus T2 och PP1.
Vad har du för pålle? :)

Är inte mälardals mästerskapen i Sept? Ska väl dit och titta mesttroligt om min tränare skall vara med:d

Någon som skall vara med på Strömsholm i helgen då? Skall inte tävla personligen men en kompis, ska bli super kul.

Mälardalsmästerskapen är 2-4juni :)
Vem är din tränare ?

Vad är det för tävling på S-holm i helgen ?
Jag ska dit 16-18juni och tävla..

Jasså, oj jag är lite borta :p Jag vet inte om hon skall vara med men jag tror. Finns startlistor?

Anne Fornstedt med Putti frá Tungu:d

Jodå, det är tävling där då. Hoppas verkligen på fint väder.

Hon står med på reservlistan än så länge ;)
gör även jag :p

gå in på www.jarnhestur.nu
så finns det ekipageförteckning m.m.
den som är nu är prel. eftersom det kommer in strykningar m.m

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
551
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 136
Senast: Bison
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 163
Senast: Amha
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 667
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka