F
Filippan
Sv: Tävling!!
Jag ska tävla på Himmelstalund 26-28 maj
Jag ska tävla på Himmelstalund 26-28 maj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gick det?IrpaSnirpa skrev:*knapp*
Jag skall ge mig ut på min första tävling med islandshäst nu på onsdag. :P Iofs bara en skojtävling men ändå stort för mig eftersom jag har noll nerver till tävling. Gör det mest för att se hur min häst reagerar i de sammanhangen. Vem vet, kanske blir jag frälst vid just islandstävlingar
mazarein skrev:Någon som var på LagSM uttagningten region öst idag/igår? Kom prec hem därifrån. Första riktiga tävlingen. Helt oseriöst, bara på skojj o för att träna min livrädda häst. Tror ni inte jag kom med i laget eller?! haha. men, men, det ska bli jättekul!
eliiin skrev:Någon som ska på SSM den 26-28 Maj på Margaretehof?
Jag ska dit
Michis skrev:Någon som ska på Region sthlms lag-sm uttagning den 6juni ?
Jag har nu fått veta att jag fårlåna tränarens 5g valack, gyllir
min älskling som jag bl.a. red SM på i somras, har inte fått ridit han sen dess men nu ska det bli vi igen
gissa vem som r lyskligast i världen nu
Michis skrev:Någon som ska på Region sthlms lag-sm uttagning den 6juni ?
Jag har nu fått veta att jag fårlåna tränarens 5g valack, gyllir
min älskling som jag bl.a. red SM på i somras, har inte fått ridit han sen dess men nu ska det bli vi igen
gissa vem som r lyskligast i världen nu
IsisLisa skrev:Hur gick det?
Svalan skrev:Om två veckor ungefär är det Vallfari Lätt som gäller för mig. Filippan, var ska din syster tävla? Hoppas det går bra för både dig och henne.
Svalan skrev:Om två veckor ungefär är det Vallfari Lätt som gäller för mig. Filippan, var ska din syster tävla? Hoppas det går bra för både dig och henne.