Tävling!!

Sv: Tävling!!

Oh, vad kul! Ska sj inte vara med då, men då måste jag allt komma och titta på dig:) Men vad är det för tävling då..trodde 40+ tävlingen var 26Maj, men jag kanske har fel då:p :D

Haha! Det är Dyggur regional :D Kul om du kommer och kollar! :D

Haha, okej! :D Jo, men självklart, jag ska nog komma o spana in er;)

IrpaSnirpa skrev:
*knapp*

Jag skall ge mig ut på min första tävling med islandshäst nu på onsdag. :P Iofs bara en skojtävling men ändå stort för mig eftersom jag har noll nerver till tävling. Gör det mest för att se hur min häst reagerar i de sammanhangen. Vem vet, kanske blir jag frälst vid just islandstävlingar ;)
Hur gick det? :)

Någon som var på LagSM uttagningten region öst idag/igår? Kom prec hem därifrån. Första riktiga tävlingen. Helt oseriöst, bara på skojj o för att träna min livrädda häst. Tror ni inte jag kom med i laget eller?! haha. men, men, det ska bli jättekul!:rofl:

mazarein skrev:
Någon som var på LagSM uttagningten region öst idag/igår? Kom prec hem därifrån. Första riktiga tävlingen. Helt oseriöst, bara på skojj o för att träna min livrädda häst. Tror ni inte jag kom med i laget eller?! haha. men, men, det ska bli jättekul!:rofl:

Åh, grattis ! :) Har du några bilder ?

/ MALIN

Tack så mycket! Njae, inte på mig! hehe. Tog på alla andra...:D Men snart kommer det en film! Håller på o fixa med den nu. men ha tålamod! snart så. :D

Ska tävla i Gaedingakeppni 15 augusti. Margaretehof (tror jag dt var). Ska tävla min sköthäst Loftur :D

Första tävlingen ! Supernervös redan nu !

Någon som ska på SSM den 26-28 Maj på Margaretehof?
Jag ska dit :D

*KL*

Jarnhesturs lätta 20-21 maj, någon?

Då blir det förhoppningsvis premiärtävlingen för mig och pållen :)

eliiin skrev:
Någon som ska på SSM den 26-28 Maj på Margaretehof?
Jag ska dit :D

Jag skrev tidigare i en tråd att jag har anmält, skulle vara kul att veta om det är fler.

/Emma

Någon som ska på Region sthlms lag-sm uttagning den 6juni ?
Jag har nu fått veta att jag fårlåna tränarens 5g valack, gyllir :love:
min älskling som jag bl.a. red SM på i somras, har inte fått ridit han sen dess men nu ska det bli vi igen :)
gissa vem som r lyskligast i världen nu :D

men åh vad kul Michis att du får ha honom igen!!! Grattis!Du vet att jag håller på er!

/Malin

Michis skrev:
min älskling som jag bl.a. red SM på i somras, har inte fått ridit han sen dess men nu ska det bli vi igen :)

oh neej! Hoppas du inte kommer med i laget!! :crazy: Kommer ju bli jättepinsamt för Öst om alla andra kommer på SM hästar jue;) :p hehe, nej men skojjade bara. Vad kul! Vi klagade över att det blir långt att åka till Brösarp för oss, men det är ju ännu längre från sthlm! För att inte nämna de ännu högre regionerna.:eek: men, men. Hoppas det går bra för dig, Lycka till!:)

Michis skrev:

Du vet hur otroligt glad jag är för din skull, gumman! :love: :love: :love: Underbart! :bump: :bump:

Tyvärr tror jag inte att jag kan vara med på uttagningen, då jag ska tävla de två helgerna innan och helgen efter ska min syster tävla o helgen efter jag igen... så tror inte pappa är så pigg på att köra nå mer. Tyvärr! :(

:) Om två veckor ungefär är det Vallfari Lätt som gäller för mig. Filippan, var ska din syster tävla? Hoppas det går bra för både dig och henne.:)

Svalan skrev:
:) Om två veckor ungefär är det Vallfari Lätt som gäller för mig. Filippan, var ska din syster tävla? Hoppas det går bra för både dig och henne.:)

Jag ska också vara med på Vallfari lätt. Tänkte träningstävla lite i lätta femgången :p

Svalan skrev:

Min syster ska tävla sin foderhäst Fluga på Stormur Lätt :)
Tack detsamma!! :)

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
551
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 136
Senast: Bison
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 163
Senast: Amha
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 667
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka