D
dalla_4_ever
Sv: Tävling!!
Jag !!
1010101010
em76 skrev:Någon som ska till Mönsterås i helgen?
Jag !!
1010101010
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
em76 skrev:Någon som ska till Mönsterås i helgen?
Josephine skrev:Gud va kul, man blir värkligen lycklig då dommarna ger fina kommentarer och omdömmen. Kommer ihåg en dommare som skrev på den här bedömnings lappen "Mycket fin ridning, och en annan fint schabrak " Iofs tyckte jag det stod fin vinkning först, men vadå det e väl bra det, innan mamma kom och rättade Fast då gick han bra som bara den. Tror vi fick 6-6.5 i både galoppen och traven, men ökade tölten sket sig
Michis skrev:sånt där är alltid kul att se på domarkomentarerna
Jag har bl.a. fått "Fin ryttarkänsla", på SM, det va jag lite stolt över faktiskt
Saeta skrev:Ska tävla i Bärby nu på söndag, 7e maj Tölt å fyrgång.
Det är ju både kval och ridskoletävling då, någon annan som ska dit, kolla eller täva?^^
Svalan skrev:Jag ska åka och titta på Vallfari Nationella på söndagen nästa vecka. Ingen som har en susning om att de ska tävla där?
Filippan skrev:Jag ska dit, vet jag nu äntligen!
Pålle trampade sig i söndags o var halt i 3 dagar, så jag var osäker på om det skulle gå att tävla... men nu har det äntligen släppt så vi kan tävla! Skööönt!
F1 och T2 blir det för oss.
Nightrider skrev:Jag ska tävla där, men det blir bara fredag förmiddag.
Saeta skrev:Ååå va kul Då ses vi. Kurtan lär ju vara SUPERDUPER fin eftersom han va dundersnygg på lagtävlingarna förra året Lycka till
Vilken söt och Glad bildem76 skrev:Här är en bild på Dalla och Josefin som tävlade i Mönsterås lätt fyrgång.
em76 skrev:Här är en bild på Dalla och Josefin som tävlade i Mönsterås lätt fyrgång.
Nasi skrev:Bilder önskas av alla som tävlar i helgen ! haha !
em76 skrev:Här är en bild på Dalla och Josefin som tävlade i Mönsterås lätt fyrgång.
Svalan skrev:Hon är jättefin!