Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok, ska du på nån av dom? Hehe, ska göra detFengur skrev:Odinn ska ju ha träningstävling 25 Maj i Vassbo. Annars finns det nog ingen mer i Dalarna men klubben Gyda i Högbo utanför Gävle har en vår tävling 3-4 Juni. Tror det tar ca 2 timmar dit och vägen är fin, du får tjata på din mamma lite .
MVH Sanna
Michis skrev:Nu är det ändrat igen *suck*
ska nu tävla
*Járnhestur istället för Dyggur pga missad vaccinering
*Slepnir nationell
*SM
F1 och P3 på samtliga..
Josephine skrev:*Kl*
Kan man kans fråga en fråga på den här tävlingstråden? Någon som vet hur det är att ta med en häst till en tävling utan att tävla?
Nämligen så att en kompis ska och tävla med sin häst, det finns så man kan sätta upp hagar där. Tänkte att unghästen skulle få träning. Är det möjligt?
Boj skrev:Det får du fråga arrangören om, i många fall är det så otroligt många hästar som kommer att extra hästar inte alltid är så önskvärda vid dessa tillfällen.
Ja jag såg ur du kämpade med han Ok!!Fengur skrev:Nej jag ska nog inte tävla mer på han jag brukar tävla på, han tycker det är så tråkigt och tävlingen på långfredan var rena katastrofen, han var så seg!
Så om jag tävlar något mer i år så blir det nog på min andra häst i T2 på hösttävlingen i Orsa.