Tävling!!

Sv: Tävling!!

Jag har inte så mycket att välja mellan, jag har två fyrgångare så det blir T1 ocg F1. Jag hade verkligen velat prova FS1 (dressyren) så jag kan har en klass till.

Tävlade ni (Vili/Sprettur) här i Skåne förra året? I så fall kanske vi har varit på samma?
Jag var på islandshästens dag förra året och tävlade min mammas häst. Det var räser-grisepass, och vi red nog dubbelt så många varv som alla andra ;)

Nej har inte tävlat på 3 år nu. Sålde min tävlingshäst (Halldor ) för ungefär 3 år sedan så nu är jag rejält laddad att komma ut och tävla igen....

Hehe det där med räser grisepass har jag varit med om också ...blir lätt så på islandshästensdag :D

Jag tävlade bara firmakeppni förra året, dock inte på islandshästensdag eftersom Sprettur är fruktansvärt rädd för publiken.. :angel: det blev på Valborgsmässoafton på Margaretehof, sen ett annat f-keppni här nere på Elinehof. Men vi hade inte alla gångarter taktrena, så det var inte riktigt tid för en poängtävling då, hoppas att det ska gå bättre i år.

/Emma

Har hittills inte anmält mig till någon tävling förutom isl. dag... :(

Nja... Jag har inte tävlat förutom få vallerödslund. Ja va med på lätta KM:idea: Där kom jag sist i tölt och trea sist i fyrgång:p Jag vann hela galoppracet o trillade av på cuppen:p O så kom jag trea i barn/ungdommspassen:crazy: Hon blev lite nervör o klarade inte att hålla passen i det tempo hon vanligtvis klarar:crazy:

Ska på tävling nu på Långfredagen :) Det är kval tävling men dom ska ha lätta klasser också så det ska jag va med på :D
Nån mer?

See you there! Du å jag Sanna får väl slåss i V1 å T1! =)

Nejdå, kul att ni båda ska vara med! Ses då!

Kul att du ska dit! Kul att se nya pållen.
Ska du tävla Trum också? Hoppas det blir fint väder och att tävlingen går att genomföra så inte banan är översvämmad eller nåt man vet ju aldrig med det här vädret.

Fast nu handlar väl den här tråden om islandshästtävlingar...

Jag vill så gärna åka till SM, men i år tror jag att det knappast går. Det ligger så långt ifrån, om SM hade varit på Himmelstalund(där de hade VM i fjol.) hade det inte gjort så mycket eller något annat ställe dit det inte är så långt att åka!:(

Gissa hur det gick på tävlingen som jag va med på, på Långfredagen :)

Nu är det bestämt att jag och pålle ska tävla iaf :D

*Glaður regional 20-21maj F1 och P3
*Sleipnir Nationell 17-19juni (?) F1, P3 och ev. PP1
*Förhoppningsvis SM i samma grener :)

Michis skrev:
Nu är det bestämt att jag och pålle ska tävla iaf :D

*Glaður regional 20-21maj F1 och P3
*Sleipnir Nationell 17-19juni (?) F1, P3 och ev. PP1
*Förhoppningsvis SM i samma grener :)

Jaha, lycka till då! Antar att det blir Asi du tävlar med då.

Vet någon om det blir någon tävling nu snart i Dalarna?
Jag vet bara att det blir DM i sep. sen vet jag inga mer tävlingar!:crazy:

Till Michis: Hoppas att det går bra för dig, för mig blir det endast lätt klass tävlingar så nu kan vi nästan bara drömma om att få komma till SM.

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
551
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 138
Senast: Bison
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 163
Senast: Amha
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 667
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka