Tävling!!

Sv: Tävling!!

Jag va ju på tävling nu den 18feb! Gissa hur det gick? :rofl:
Joo..jag kom på 3:e och på delad 3:e plats :banana:
Är så GLAD :)

Så nu har jag två fina GULA rosetter! Det är mina 2 första rosseter, ÄR SÅ GLAD :)

Kram//Tove & Lisa

IsisLisa skrev:
Jag va ju på tävling nu den 18feb! Gissa hur det gick? :rofl:
Joo..jag kom på 3:e och på delad 3:e plats :banana:
Är så GLAD :)

Så nu har jag två fina GULA rosetter! Det är mina 2 första rosseter, ÄR SÅ GLAD :)

Kram//Tove & Lisa

Åh ! Grattis ! :) Lägg gärna ut bilder från tävlingen :rofl:

eliiin skrev:
Jag ska tävla på Islandshästens dag i Helsingborg den 26:e mars. Någon mer som ska det?
Sen blir det en massa Ófeigurtävlingar i vår :)

Jag ska också tävla på islandshästensdag :D Med min lilla 5 åring blir det lättklass och showpass med min nye . Vilken klass ska du vara med i ??

Senast ändrad:

Nasi skrev:
Åh ! Grattis ! :) Lägg gärna ut bilder från tävlingen :rofl:

Här kommer lite bilder!

Det är mest trav bilder :smirk:

1568746.jpg

1568751.jpg

1568753.jpg

1568812.jpg

Tölt (lite passaktig) :crazy:

1568750.jpg

1568744.jpg

Och en galopp bild :D

1568747.jpg

En bild på mig och Lisa när vi kommit hem från tävlingen

1568801.jpg

Bilderna är lite suddiga menmen :crazy:

Senast ändrad av en moderator:

åh vilka härliga bilder ! :) Det var en riktigt fin polle du hade :love: Ser jätte trevlig ut !

Kan bara tillägga att det inte är jag som rider! Men Madde som rider honom på bilden använde ett 3-delat och 3-ringat pessoa bett! Funkar jätte bra på honom, förfinad effekt; då man bara behöver ta en mjukförhållning så svarar han direkt. Men går så klart bra även på vanligt 3 delat tränsbett!
Han är en toppen häst, har allt och lite till!

*KL*

Första "tävlingen" i år blir GM (GydaMästerskapen) 25 mars :p

Nasi skrev:
åh vilka härliga bilder ! :) Det var en riktigt fin polle du hade :love: Ser jätte trevlig ut !

Tack :bow: Hon är jätte mysig, hon är som en liten nalle :love:

Ska ut på min första tävling med mitt "nya" hbl,
den 3 juni ;) hoppning, för Häst 0.90 - 1.10 ..

nån som ska va med då? eller :angel:

IsisLisa skrev:
Hej!!

Hoppas att inte den här tråden finns reda :angel:

Tänkte man kunde skriva om man ska på nån tävling nu i vår, sommar, höst eller vinter :D

Då kanske man får reda på vem man ska möta om man ska på samma tävling! :bump:

Jag ska på tävling i Runn nu den 18 feb..nån mer som ska dit??
Skulle va kul om får veta vilka man kanske ska tävla imot :devil: hehe

Kram//Tove

Hej igen!

I April på långfredag ska jag tävla igen i Orsa :) Ska tävla hos Lena & Sten Bastman, det ska bli kul :D nån mer som ska dit?

Har två hästar å den ena blir de iaf V1 eller V3 (eller om de nu ska va V1u eller va de är) och T1/T3/T1u..

Sen får vi ser hur de utvecklar sig med den andr.a... Troligtvis som de känns nu så blir de bara lätta klasser med honom..

Du då?

eliiin skrev:
Jag ska tävla på Islandshästens dag i Helsingborg den 26:e mars. Någon mer som ska det?
Sen blir det en massa Ófeigurtävlingar i vår :)

Jag ska sitta på läktaren och heja på en massa folk där istället! :) Det ska bli jätteroligt!!
Vilken klubb är du med i?

/Emma

keilir skrev:
Har två hästar å den ena blir de iaf V1 eller V3 (eller om de nu ska va V1u eller va de är) och T1/T3/T1u..

Sen får vi ser hur de utvecklar sig med den andr.a... Troligtvis som de känns nu så blir de bara lätta klasser med honom..

Du då?

ska nog va med i lätt4gång å kanske lätt tölt..:)

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
551
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 138
Senast: Bison
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 163
Senast: Amha
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 667
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka