Sv: Tävling!!
Då kanske vi träffas. Jag har tävlat några fler ggr men min pålle har varit dräktigt och hon är expert på att stegra sig, backa. vända och hoppa över staketet. Så jag har nog lika liten erfarenhet som dig att gå runt banan. Vi har tre "godkända" tävlingar bakom oss och två där vi blivit uteslutna p.g.a. avvikande från banan.
Vad är det för häst/ hästar du ska rida?
Barn, ungdom eller vuxen?
// Cicci
mazarein skrev:Jag ska försöka komma igång med mitt tävlande lite mer i år! har bara tävlat mitt sto en gång o d var i höstas, så nu i vår gäller det=) Är inte riktigt säker på vilka det blir, men
Framtids lätta Vår 22-23 april,
framtids tölt 1 maj och
Dyggurs lätta vår 27-28 maj
blir det nog i vår! =D dessutom ska jag tävla en god väns häst också, så jag blir dubbelstartande i fygången, och kanske i tölten.. men, men..vi får se hur det går=D
Då kanske vi träffas. Jag har tävlat några fler ggr men min pålle har varit dräktigt och hon är expert på att stegra sig, backa. vända och hoppa över staketet. Så jag har nog lika liten erfarenhet som dig att gå runt banan. Vi har tre "godkända" tävlingar bakom oss och två där vi blivit uteslutna p.g.a. avvikande från banan.
Vad är det för häst/ hästar du ska rida?
Barn, ungdom eller vuxen?
// Cicci