Tävling!!

Sv: Tävling!!

Jo nu såg jag, tusan va många det var som skulle vara med och tävla. Får hoppas att ni kommer med nu då eller att det blir strykningar:angel:

Jag vill nog dit och titta tror jag, när är tävlingen vad blir det, nästa helg?

Yeahnny skrev:
Japps 3-4 är det. Jag kommer göra bort mig :D

Det kommer nog att gå bra, det tror jag i alla fall. Jag tror att det kommer gå bra för mig och Svalur!

mazarein skrev:
oh neej! Hoppas du inte kommer med i laget!! :crazy: Kommer ju bli jättepinsamt för Öst om alla andra kommer på SM hästar jue;) :p hehe, nej men skojjade bara. Vad kul! Vi klagade över att det blir långt att åka till Brösarp för oss, men det är ju ännu längre från sthlm! För att inte nämna de ännu högre regionerna.:eek: men, men. Hoppas det går bra för dig, Lycka till!:)

Vem av dom är du? Jag kom oxå med men i Framtids lag..du är i Dyggur va?

mazarein skrev:
Oh, vad kul! Ska sj inte vara med då, men då måste jag allt komma och titta på dig:) Men vad är det för tävling då..trodde 40+ tävlingen var 26Maj, men jag kanske har fel då:p :D

40+ är 10 juni på Gerstorp/Stenholmen

Ingen som ska va med på DM på Romme? Själv ska jag tävla min häst och mors häst :bump:

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
551
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 136
Senast: Bison
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 163
Senast: Amha
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 667
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka