Täva, vad är viktigt?

Sv: Täva, vad är viktigt?

Invincible skrev:
Tackar och bockar över dessa svar.. Ska synda mig iväg och köpa jodhpurs skor.. =).. :bow: :bow: :bow:

ja det får väl jag också pallra mig iväg och göra då.. säkrast så :)

Ja. jag vågar inte riskera att bli avstängd från tävlingen pga snörskor..

Invincible skrev:
Ja. jag vågar inte riskera att bli avstängd från tävlingen pga snörskor..

nej det känns ju rätt onödigt..

Men vart ska du tävla då? :)

Ett annat bra tips är att vara trevlig mot funktionärerna! Det är ju de som gör att alla ekipage får möjlighet att tävla! Folk har ofta en tendens att glömma bort vilket arbete det är att arrangera en tävling!

Jag hade tänkt att tävla 4gång. Som jag tror ska vara ute på Hemfosa (en bit utanför sthlm). Själv då? Vad tävlar du ?

ja, man har fått tagit en del sura och irriterande blickar från folk när man är funktionär.

Jag tävlar Lv, LT :) kanske vi möts nån gång ;)

Du får ha svarta ridbyxor, inte sporrar, gympaskor om dom har klack, tror jag.., bootsen får max väga 280 gram! observera att om det regnar kan dom bli vattenfyllda och tyngre! rekomenderar en bra bit under maxvikt!, spöt max 1,20 långt!

har hört att man inte får rida i snörskor =S.

Liknande trådar

Utrustning "Hjälm ska bäras vid all ridning inom tävlingsområdet. Skyddsväst får bäras i samtliga moment. Till och med utgången av det kalenderår...
Svar
4
· Visningar
1 236
Senast: Void
·
Avel Och så ännu en hingstvalstråd, men kunde inte låta bli eftersom jag sitter halvt rastlös. Vet också att det är en hel del som tycker det...
2
Svar
21
· Visningar
2 252
Senast: pastejja
·
L
Utrustning Hej! Jag undrar vilken klädsel som krävs på utbytestävlingar och klubbtävlingar. Jag kommer att tävla i dressyr men kanske också i de...
Svar
3
· Visningar
891
Senast: Lilla Gumman
·
Övr. Hund Västgötska Brukskarlsklubben :devil: :devil: :devil: :devil: Till dig som tänkt skaffa karl...
Svar
7
· Visningar
1 897
Senast: oseriös
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka