Sv: Sm -06

Svíþjóð skrev:
F1 A-final
Reynir avbröt efter 2 passläggningen eftersom Heirgeir blev halt(såg inte riktigt vad som hände, men jag tror han trampade fel, han var väldigt nära kanten)
5 Madelen Johanson och Hárekur 5,88
4 Helen Gustafsson och Borgfjörd 6,50
3 Jessica Rydin och Jórik 6,69
2 Johan Häggberg och Oddur 6,83
1 Tóti Arnarson och Ymir 6,93

Reynir häst trampade fel under läggningen i femgångsfinalen, MYCKET SYND! Jag såg det hela och det såg verkligen läskigt ut :( Nått som jag tyckte var bra gjort var att han hoppade av på en gång han kände att hästen haltade. Vissa tyckte att han skulle väntat och skrikit till dommaren att "jag hoppar av nu" eftersom det var sista passläggningen och om han hade gjort det så hade han fått sina poäng och kunde fått placering. Men han hoppade alltså av på en gång och kollade till hästen och det verkade gå bra tillslut men några poäng fick han ju alltså inte ..

Sv: Sm -06

Men han fick väl pris/poäng sen ändå har jag för mig?

Liknande trådar

Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I veckan pågår Gæðingakeppni-SM för Islandshästar på Himmelstalund i Norrköping. SVT träffade islandshästen Felix frá Gafli och Linnéa...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter SM-veckan sommaren 2024 avgörs i Västerås, där SM-guld i 28 olika sporter ska delas ut. 12.30 – 13.30 Working (equitation?) men inget...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan En vecka kvar! Jag är så peppad! Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget? Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli...
19 20 21
Svar
417
· Visningar
20 467

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka