Köp av ungt hingstämne..

Sv: Köp av ungt hingstämne..

För att jag sålde honom till hans nuvarande ägare 2004. Han var min 1996-2004. Han bor ute på Ingarö nu och har det superbra! Syns på tävlingsbanorna med sin ägare.

/Malin

Ookej...Ursäkta..Men jag fick för mej att du typ var fodervärd eller så :crazy:...Okej....men du har väl någon ny häst nu :d

tindrafin.jpg

Tindra frá Österkulla, som jag köpte 2004 som 4 åring, det är min "nya" häst. Och så har jag en 1-årig hingst på tillväxt.

Nu blev detta helt OT :o

/Malin

Bilderna i annonsen på hemsidan är alldeles :love:

Exakt...Jenny..Hade vi inte hittat dej...då hade vi inte suttit här nu med Ett underbart vackert sto och en sk DRÖMhingst eller! en SUPERBRA instruktör som hjälpt oss hela vägen dit vi är idag :)

Men jag fattar inte en sak..Gillar Nina inte skäckar ? :crazy:
Trodde hon inte gillade Isabeller!

Ååååh! Nu blir jag avis:p Han är bara så fin!:love: Har sett honom på hemsidan och suttit och dreglat massa;):D
Men jag hade ändå aldrig kunnat köpa honom:p Men han får det säkert jättebra hos dej tror jag:)

väldigt OT men jag måste fråga en grej:

Glaesir; har du koll på Ninas ridskolehästar ?
skulle vilja veta mer om "Galna" Dád frá Oddhóli ;)
står en 3årig hingst undan henne hos oss.

Jag kan inte förstå vad som gör denna skäckhingst så vacker. Kan inte någon förklara vad jag borde se?

Oj, har någon vaknat på fel sida? Är det inte ganska vanligt att hästägare är ganska lyriska över sin nyinköpta häst, och tycker den är vacker och underbar? Annars kan man ju undra varför de har köpt den...

Jag tycker det var en söt liten grabb iaf :)

Enligt mina ögon är han väldigt långbent och välrest. Han har en ovanlig färg och rör sig fantastiskt bra!
Det var av den anledningen jag fastnade för honom och därför min tränare rekommenderade mig att köpa honom.

Här är bilderna från annonsen på Skessur. Jag insåg precis att de bilder jag själv tagit inte riktigt visade honom på ett rättvist sätt.

Bilderna är tagna av Thilde, som sålde honom.

skessur.jpg

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 660
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 659
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 883
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 711
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar