Stormur Höst Lätt

Sv: Stormur Höst Lätt

jo jag undrade bara för du har en så fin häst så du kan ju vinna en öpen!:)

Jag och Svalur slutade som 2:a i Lätt Fyrgång Young Rider med poängen 5,34!! Yiiipppie!:) :D :banana: :bump: Fyrgången är vår bästa gren där han fick fina poäng för skritten, men också galoppen och traven. I Lätt Tölt slutade vi 5:a med 4,34 som i våras, men han var ju ganska trött och seg då.:(

Kjarkur och jag kom tvåa i Tölten med poängen 5.00!:banana:, med andra ord gick han bättre i finalen. Nu ska vi träna på att få takten ren i ökningarna också för där blev det väldigt passtaktigt, men det känndes ändå som bra ökningar för att vara Kjarkur,dvs utan rollningar:)

Och Kjarkur! Ni var riktigt fina i tölten tyckte jag.
:bow: Fast formen var väldigt ostabil i uttagningen, den blev bra mycket bättre i finalen.

Jag var inte säker på om det var du men du hade röd mössa och gul reflexjacka va?

Hahaha :rofl: Ja det var jag.
Man syns ganska duktigt i reflexjacka och knallröd mössa ^^

Allmänt:

Jag är så JÄVLA ARG. Igår på tölten så fick vi typ 4,2 och det stod att vi inte gick till final, men idag när vi kollade så stod det på hemsidan att vi var strukna till b-finalen. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :cool: :(

Allmänt:

Jag är så JÄVLA ARG. Igår på tölten så fick vi typ 4,2 och det stod att vi inte gick till final, men idag när vi kollade så stod det på hemsidan att vi var strukna till b-finalen. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :cool: :(

Vad konstigt! Hoppas det går bättre på Vallfari Lätt istället. Själv funderar jag på att stryka mig från Lätt Tölt eftersom jag ska lägga det på is ett tag.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 136
Senast: Bison
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 471
Senast: Grazing
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 513

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka