Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, jag saknar väl det där stället lite grann ibland, men jag har ju kommit otroligt mycket mera i min ridning av att rida för Jex och över huvudtaget stå i det här stallet
Vilket stall står Fjalar i ?
Fast jag saknar fortfarande Kimsta.
Jag är väl en av de få som verkligen verkligen verkligen kom överens med *** (du vet vem jag menar, vill inte säga namn).
Jag såg dig idag förresten! Du red Lettir va? Och er nya fux var på banan också?
Jag var och red med min kompis hos er idag!
Vi borde ta detta på PM, som någon ovanför skrev.
joo, visst kommer jag i håg dig ! du red en svart häst va ? hum, jag tror inte att det kommer gå lika bra för mig denna gång som det gick på förra, men men på Léttir (skäcken) har jag tävla två lätta, så jag får tävla den här, men ingen till efter det om jag får över 5.0. jag har inte startat några öppna, men planerat att göra det till våren vadåra?hej Emma.
jag var med på stormur vår lätt i sommras och ska vara med igen. vet ej om du vet vem jag e men jag heter siri during och red en häst som heter kolur vi red tillsamans i A-finalen i fyrgången. du kommer att bli en tuff motståndare.
undrar bara huur många gåner har du tävlat i lätt klass och har du tävlat i öpen klass någon gång?
Ok, jag ska komma ihåg att le mitt filmstjärneleende när jag rider förbi läktarenJag ska inte tävla, men jag kommer vara där och ta bilder ;D
TackGrattis! Hur gick det i fyrgången då?
O hur gick det för alla andra som skulle tävla?
Dottern placerade sig strax utanför final, är en bra insats av henne som ALDRIG tävlat förut. Fick mycket bra poäng i första momentet på lätta tölten, men sen kom avdelning ökning samt minskning. Här krävs erfarenhet något som hon inte hade, och därför blev poängen lite lägre här. Men övning ger färdighet, hon lär sig hon med så småningom. Duktig va hon i varje fall, tösabiten.