Torrfoder till kastrerad utekatt

aelisabeth

Trådstartare
Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey.
Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling vilket katterna äter men inte är jätteförtjusta i. De har även fått prova Royal Canin Hairball Care vilket de älskar, men det gör inte min plånbok....

Jag önskar tips på prisvärt torrfoder som inte kostar skjortan. Jag vill absolut inte köpa något dåligt torrfoder, men gärna något som är billigare än Royal Canin.

Är tacksam om vi kan hålla oss till ämnet och inte huruvida katter bör eller inte bör äta torrfoder. Tack på förhand :-)!

Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey.
Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling vilket katterna äter men inte är jätteförtjusta i. De har även fått prova Royal Canin Hairball Care vilket de älskar, men det gör inte min plånbok....

Jag önskar tips på prisvärt torrfoder som inte kostar skjortan. Jag vill absolut inte köpa något dåligt torrfoder, men gärna något som är billigare än Royal Canin.

Är tacksam om vi kan hålla oss till ämnet och inte huruvida katter bör eller inte bör äta torrfoder. Tack på förhand :-)!

Jag varierar mellan Brit Care och Orijen (Orijen är helt klart bäst men pricey). Just nu är det kampanj på Brit Care på Arken Zoo.

SMAAK tycker jag är värdelöst, Isis blev hemsk i pälsen av det (helt säker på att det var fodret, hon var avmaskad).

Liknande trådar

Katthälsa Hej allihop! Min vapendragare Zorro har hunnit bli 18 år och efter att ha gjort ett blodprov konstaterades det att han har njurproblem...
Svar
19
· Visningar
2 803
Senast: Jamienoble
·
Katthälsa (Med hänvisning till min tidigare tråd om torrfoder till mager katt, ”N”, detta är min andra katt :meh:) ”P”: kasterad katthona, Devon...
Svar
7
· Visningar
1 117
Senast: MJLee
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 860
Senast: mackan
·
Övr. Katt Jag har hittat ett katthem som finns ca 1 timme bort, vilket jag blev riktigt glad över. För det andra katthemmet i min närhet är inte...
Svar
13
· Visningar
3 627
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka