Geysir KM, vilka ska dit?

Sv: Geysir KM, vilka ska dit?

Tack så mycket :)
jo det är det, man får ta så många som möjligt och ta bort de sämsta efter varje gång. Försöker ha minst två på varje ekipage men sen blir det ju alltid fler på vissa :smirk:
Det är bara och höra av sig om någon vill ha ngn lågupplöst bild och använda på internet, det är gratis, bara ni skriver att jag tagit bilden.

Jag tycker också att dina bilder är fina. Håller med om det finns en röd tråd igenom alla dina bilder, man känner att de är "Emma-bilder!:)
Har du någon egen häst?

Tack så mycket :D det värmer!
Nej tyvärr, ingen egen häst. Tid och pengar räcker inte alltid till, men i framtiden så :) just nu håller jag mig till fotograferingen och pyssel med hästarna i stallet ;)
Själv?

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
648
Senast: Hajfisk
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 140
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 666
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18