Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst Vad har "hänt" med isländska landslagets hästar? Såldes alla? Vart? Reynir var redan innan VM såld till Hjalti och Camilla Prins...
Svar
18
· Visningar
1 827
Senast: Sprettur
·
N
Islandshäst I helgen är det SM-kval på häringe. Nån som ska va me? klass? pålle osv. gärna tävligsbilder=)
4 5 6
Svar
110
· Visningar
9 598
Senast: Svalan
·
Islandshäst Ngn som vet om man får lov att tävla på sidepull? Det är ju iaf gjort för ridning, men eftersom det är till för western från början...
Svar
3
· Visningar
767
Senast: Freyr
·
I
Islandshäst Hur ser prisbilden ut på unghästarna just nu? Ungefär hur mycket kostar en ettåring som är fullt frisk, väl omhändertagen, trevlig i...
Svar
5
· Visningar
970
Senast: Vannie
·
Islandshäst Fick hem pappas hingst från "träning" både tunn och väldigt musklefattig (om vi bortser från en enorm underhals..), för några månader...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
26 017
Senast: Brolinskan
·
S
Islandshäst Jag har märkt att när jag travar, i mellantempo främst, både på tävling och träning att bakhovarna liksom slår i på något sätt. Jag vet...
Svar
12
· Visningar
1 214
Senast: ang
·
P
Islandshäst Varför skulle en Islandshäst klara bära mer egentligen? Jag sitter ofta och tänker på det. Dem är väl inte kraftigare än vanliga...
Svar
3
· Visningar
1 076
Senast: Roheryn
·
F
Islandshäst Hej! :) Var någon annan är jag på VM i Norrköping 2005? Jag älskade det! Det var jättekul! :rofl: Jag tyckte att det bästa ekipaget...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 635
Senast: Poplan
·
A
Islandshäst Ska köpa islandshäst och funderar på att importera från Island. Ngn som har erfarenhet av detta? Fördelar och nackdelar med att...
2
Svar
26
· Visningar
6 748
Senast: asjo1932
·
Islandshäst Är det någom som vet några ballboots som verkligen sitter kvar där de ska? Testat några olika på mitt sto, men alla åker runt efter ett...
Svar
8
· Visningar
1 334
Senast: Linisen
·
Islandshäst Ja, vad föredrar ni? Och varför? Märker ni någon skillnad mellan svenskfödda och islandsfödda? :bump:
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 705
Senast: Svalan
·
H
Islandshäst Heejsan :) Jag har en islandshäst som är mkt Pigg och har svårt för att stå still .. har du nåra tips om hur man tränar så att dom tar...
Svar
7
· Visningar
959
Senast: Travly
·
E
Islandshäst Ja, ni har ju redan frågan! Kan ju berätta min historia: Red en massa i min ungdom, men sen blev ju killar mer intressant och jag...
Svar
18
· Visningar
1 446
Senast: asjo1932
·
Islandshäst Många av mina kompisar som har travare säjer att: å igår töltade han! eller åh jag har lärt min travare att tölta lite.. kan det...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
10 056
Senast: HanSomFlyger
·
T
Islandshäst Hej! Jag rider en islandshästvalack på 11år sedan 2½ år tillbaka, han importerades från Island i januari -03 och var då mer eller...
Svar
7
· Visningar
1 361
Senast: sofy
·
Islandshäst kan inte alla lägga ut en bild på sina små islandshästvänner med en förklaring och vad ni tycker om dem, hur de är i rindning m.m...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
12 774
Senast: _Diddl_
·
Islandshäst Vilka ska dit ?? Fick reda på igår att jag kommit med, var "bara" på reservlistan förut, och nu börjar jag bli riktigt nervös :eek...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 630
Senast: diny
·
K
Islandshäst Vet inte om jag ska skriva i det här forumet, men det handlar iaf om islandshästar :crazy: Är det nån som vet vart man kan få tag...
Svar
11
· Visningar
1 077
Senast: crixi
·
Islandshäst Jag har ju planerat att tävla med Yrpa till våren, hur det går struntar jag i, men det är allt bredvid som oroar mig. Lite tidigt...
Svar
18
· Visningar
1 663
Senast: IrpaSnirpa
·
H
Islandshäst vad ligger kvalpoengen på 4-gången i ungdoms klassen?!?!?
Svar
5
· Visningar
930
Senast: yew98fq
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V