SM-kval 12-14/5

Sv: SM-kval 12-14/5

Yeahnny skrev:
Såg honom bara i en femgångsfinal, och mig veterligen ska man inte visa ökad tölt i den :angel:

Var han med i tölten också?

Ja Oddur var med i tölten också :love: :love: :love:

Ser honom nästan varje dag men tyvärr bara några gånger på tävling.

Såg Hreggi i någon någon femgångsfinal. Hade lite problem med traven och passen såg väl inte sådär jätte "wow:ig" ut. Dock ingen aning om placering.

Svíþjóð skrev:
Varför skippa SM?
För att SM ligger så långt norrut i år att de som är från de södra delarna kanske inte tycker att det är värt resan, framför allt inte om de redan är klara för NM, vilket vissa av dem väl kommer att bli.

Yeahnny skrev:
Såg Hreggi i någon någon femgångsfinal. Hade lite problem med traven och passen såg väl inte sådär jätte "wow:ig" ut. Dock ingen aning om placering.

Vem red han?

Är inte han såld än? Hm. Han var till salu förra året iaf...

Trassla skrev:
För att SM ligger så långt norrut i år att de som är från de södra delarna kanske inte tycker att det är värt resan, framför allt inte om de redan är klara för NM, vilket vissa av dem väl kommer att bli.
Det var väl det jag tänkte,
sen om ni tänkte annolunda, vet man ju aldrig.

Det är tråkigt att det blir så,
Många Norrlänningar åker långt utan att klaga,
men ja.
Nu blir det för offtopic.
Jag lämnar det där nu.

Liknande trådar

Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 766
Senast: Ninnurur
·
Övr. Hund En av mina valpköpare är väldigt aktiv på tävlingsbanorna med sin hund, och har stora framgångar inom både fårvallning och nötvallning...
Svar
17
· Visningar
2 095
Senast: Raderad medlem 132722
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 346
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka