Sv: SM-kval 12-14/5
Varsågod
Varsågod
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet du hur det gick för dom? för jag vet inte och jag måste vetaGlaesir fra Skumstödum skrev:Jag kom på att det kanske fanns flera Faldur, men här kommer i alla fall den som jag fotade. Är det rätt??
Drog lite i galoppen...
Yeahnny skrev:En svart häst, Jaki från Bärby heter han tror jag.
Ok, synd med poängen, skulle va kul att veta det meddiny skrev:Faldur kan ha lite för mkt "power" ibland . De kom 2:a men kommer inte ihåg poängen tyvärr.
Tack för bilderna! Har en del bilder redan men alltid roligt att se hur det såg ut då.
Älskar hans ökade tölt och när det har varit tävlingar eller träningskurser på gården försöker jag
alltid titta och njuta. För när vi är ute i skogen och rider och han är med så ser man bara rumpan för det mesta
Mitt blivande sto (hon på min bild) fick ett hingstföl för några dagar sedan efter honom. Ska bli roligt att se hur
det blir när det växter upp då mamman är lite speciell. Har hittills bara träffat trevliga avkommor
efter Faldur så det bådar gott för lynnet.
OM jag har jag har hur många som helst redan. Kom just att tänka på att jag har några bilder på dig och Lisa. Ska jag PM dom till dig?IsisLisa skrev:Har du någon bild på den nyblivna lilla pollen eller vad man nu ska säga!