S
Svíþjóð
Sv: Bästa ekipage på VM? Det bästa med VM?
Haha
Foppa var tjej på VM
Haha
Foppa var tjej på VM
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
pia88 skrev:ja du undra det :smirk:, varför gick du inte då?
det var jättekul. Men många av isländska pojkarna var dock lite på ibland och vissa förstod inte riktigt uttrycket "jag är inte intresserad!" fast dom var snälla en sa att jag såg ut som en prinsessa *skrryyt sen så blev vi ju bjudna på efterfest fast vi gick aldrig
Jag var där från typ tisd tills mond...Vilket betöd att jag fick se alla förträningar och "döpa" alla ryttare
blev dock irriterad då dom spelade typ "christina från duvemåla" på typ högsta nivå, haha alla gick och höll för örona, alla trodde väl att det var detta vi i sverige lyssnade på
hur länge var du där?
Svíþjóð skrev:Jag vet inte ;D
Vi bodde inte på platsen, jag var faktiskt lite på nationskvällen, men vi kunde inte stanna så länge.
Vilka islänska pojkar? Inga från is.landslaget?
Jag blev bjuden till en Buss av en full islänning mitt på blanka dan. Att till lägga var väl att han förmodligen var 30 +.
Jag följde inte med.
tisdagkväll till söndag. Hade gärna stannat så länge adet gick
De missade jag TYVÄRR.
Absolut.Poplan skrev:Ja det var inte roligt med regn men jag tycker inte det spelar så stor roll. Man blir ju varm i hela kroppen av att kolla på sånna där fina hästar som det faktiskt var på VM.
Svíþjóð skrev:Haha
Foppa var tjej på VM
Svíþjóð skrev:Jo, visst, men då hade man ju inte kunnat tagit med lika mkt från sportklasserna. Eller så hade den blivit längre och dyrare.
och jag tror inte att jättemånga är berädda att betala ännu mer.
Men klart man ville se MER