Bästa ekipage på VM? Det bästa med VM?

Sv: Bästa ekipage på VM? Det bästa med VM?

Haha :D
Foppa var tjej på VM ;)

jaa, men lägg upp dem här bara...:d

guu så jag längtar tebax till Vm, glömmer aldrig festerna och våra små ryttar lovers :devil: synd ba att vi bodde med mor min på helgen och bodde typ 3 km bort :S NM ska bli sååå wayy much better...:banana:

:banana: alla var fina utom USA och england :o nee nu överdrev jag :rofl:

Vem längtar inte tillbaka till VM?
Jag var inte på speciellt mkt fester :(
Hur länge var du där?
LOVERs? :eek:
Får vi höra nu då ;)

ja du undra det :smirk:, varför gick du inte då?
det var jättekul. Men många av isländska pojkarna var dock lite på ibland och vissa förstod inte riktigt uttrycket "jag är inte intresserad!" fast dom var snälla :) en sa att jag såg ut som en prinsessa *skrryyt :rofl: sen så blev vi ju bjudna på efterfest :D fast vi gick aldrig :cry:

Jag var där från typ tisd tills mond...Vilket betöd att jag fick se alla förträningar och "döpa" alla ryttare :p

blev dock irriterad då dom spelade typ "christina från duvemåla" på typ högsta nivå, haha alla gick och höll för örona, alla trodde väl att det var detta vi i sverige lyssnade på :D

hur länge var du där?

haha jag som bodde i ett tält som läckte in :D å vi minns väl de trevliga vädret

Jag vet inte ;D
Vi bodde inte på platsen, jag var faktiskt lite på nationskvällen, men vi kunde inte stanna så länge.
Vilka islänska pojkar? Inga från is.landslaget?
Jag blev bjuden till en Buss av en full islänning mitt på blanka dan. Att till lägga var väl att han förmodligen var 30 +.
Jag följde inte med.
tisdagkväll till söndag. Hade gärna stannat så länge adet gick ;)
De missade jag TYVÄRR.

HAHA , jag kom ihåg när man gick uppepå läktaren på kvällen och när man kom till dit islänningarna brukar stå så var det fullt med ölburkar. jag lovar att man såg skillnad bara man gick några meter bort , haha :D

pia88 skrev:
ja du undra det :smirk:, varför gick du inte då?
det var jättekul. Men många av isländska pojkarna var dock lite på ibland och vissa förstod inte riktigt uttrycket "jag är inte intresserad!" fast dom var snälla :) en sa att jag såg ut som en prinsessa *skrryyt :rofl: sen så blev vi ju bjudna på efterfest :D fast vi gick aldrig :cry:

Jag var där från typ tisd tills mond...Vilket betöd att jag fick se alla förträningar och "döpa" alla ryttare :p

blev dock irriterad då dom spelade typ "christina från duvemåla" på typ högsta nivå, haha alla gick och höll för örona, alla trodde väl att det var detta vi i sverige lyssnade på :D

hur länge var du där?

Det var väl inte det värsta. Tyckte nog det var skandal att ingen informerat det stackars bandet på lördagkväll om att majoriteten av de närvarande inte pratade svenska... Vi talade om det för dem så småningom så sista timmen blev det tryck på golvet. Ganska så stor miss. Liksom den extremt underdimensionerade ingången till festlokalen samt tidsprogrammet som innebar att man fick mat runt 22 på lördagkvällen och att det stängde väldigt tidigt...:crazy: Nästa gång någon internationell tävling hålls på svensk mark föreslår jag att man engagerar folk som har lite erfarenhet av att fixa fester för många människor. Och ja de finns!

Men banorna var ju bra att rida på iaf!

näää inte det värsta:angel: det sa jag inte heller bara välldig irriterande, dom kunde ju sänkt volymen iaf :D

Svíþjóð skrev:
Jag vet inte ;D
Vi bodde inte på platsen, jag var faktiskt lite på nationskvällen, men vi kunde inte stanna så länge.
Vilka islänska pojkar? Inga från is.landslaget?
Jag blev bjuden till en Buss av en full islänning mitt på blanka dan. Att till lägga var väl att han förmodligen var 30 +.
Jag följde inte med.
tisdagkväll till söndag. Hade gärna stannat så länge adet gick ;)
De missade jag TYVÄRR.

nationskvällen vad var det :confused: :D
nää tror jag faktis inte fast vem vet, dom kanske var med i b landslaget*hoppas :angel: :rofl:

haha blanka dan... hade dom fest redan... förstår att du inte följde med...:rofl:

Det var på tisdagskvällen.
Och jag kkan lova att det luktade. Mindre gott.
Av all mat.

haha, blandslaget :rofl:

Jag kan lova attjag är glad att jag inte följde med :D

Oj, det var svårt att svara på den frågan! Det fanns så många bra ekipage och fina hästar.:o
Jóhann R. Skúlasons häst Hvinur var min favorit på NM i Strömsholm 2004 och vilken tölt hästen har!!!!Kan lika gärna drömma att få min passtaktare att gå så bra.:love: :) :D
Alexandra Montan och Stian Pedersen är ju mina förebilder så de var också bra.:D ;)
Men "Joi" som blev världsmästare i T1 fick ju en 10:a av en domare för ökad tölt!!Helt otroligt!!:) :) :) :banana:
Det var nog det bästa med VM att se de duktiga ryttarna och fina hästarna, förutom att det regnade hela dagen på lördagen. Fy skam,moder Natur!!:mad: :mad:

Ja det var inte roligt med regn men jag tycker inte det spelar så stor roll. Man blir ju varm i hela kroppen av att kolla på sånna där fina hästar som det faktiskt var på VM.

Poplan skrev:
Ja det var inte roligt med regn men jag tycker inte det spelar så stor roll. Man blir ju varm i hela kroppen av att kolla på sånna där fina hästar som det faktiskt var på VM.
Absolut.
Det var underbart.
VMfilmen(som jag fick i julklapp :banana: ) för en till baka en stund :)

Jag fick också den ;), synd att man inte fick se nått från invigningen eller avesklasserna mm.

Jo, visst, men då hade man ju inte kunnat tagit med lika mkt från sportklasserna. Eller så hade den blivit längre och dyrare.
och jag tror inte att jättemånga är berädda att betala ännu mer.
Men klart man ville se MER :d

Svíþjóð skrev:
Jo, visst, men då hade man ju inte kunnat tagit med lika mkt från sportklasserna. Eller så hade den blivit längre och dyrare.
och jag tror inte att jättemånga är berädda att betala ännu mer.
Men klart man ville se MER :d

Jag skulle kunna betala hur mycket som helst :bow: (host, farsan pröjsar)
Vilka mer fick VM filmen i julklapp?

En person kanske inte räcker ;)

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Nu blir det här lite långt men jag hoppas att någon orkar läsa och kan hjälpa mig. Jag har en hankatt som är två och ett halvt...
Svar
3
· Visningar
1 535
Senast: sweetaah
·
G
Hästhantering Hej, jag har en fråga att ventilera med er. Jag ska eventuellt byta stall på min islandsvalack. Stallet han står på idag är ett...
Svar
17
· Visningar
2 313
Senast: bigganl
·
S
Hundträning Hej! Jag är en 17-årig tjej som har en högställd Jack Russell Terrier vid namn Hugo som nyligen blev ett år gammal och som jag hoppas...
Svar
7
· Visningar
1 346
Senast: Jenka
·
Hästmänniskan Lägger in texten jag har på min hemsida rakt av. Men vill uppmärksamma alla på at vara extra försiktiga. Jag kommer jobba för att få...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 068
Senast: syrran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar