Bästa ekipage på VM? Det bästa med VM?

Sv: Bästa ekipage på VM? Det bästa med VM?

Poplan skrev:
Det var väl hästen som hette det :confused:
Hästen hette inte Foppa :)

Ladina Sigurbjörnsson-Foppa : Ásrún frá Ey I

Jo , någon skrev det längre upp också.

Jaha.
Det är jag som är efter.

Svíþjóð skrev:
Absolut.
Det var underbart.
VMfilmen(som jag fick i julklapp :banana: ) för en till baka en stund :)

Åhh den vill jag också ha:mad: :) Men är det någon som vet om den där filmen dom visade på fredags-kvällen finns till salu någonstans? Den där filmen som dom intervjuade ryttare osv... det var en väldigt rolig film och vill verkligen ha den:d Någon som vet vart den finns?

Ja, men gud! Den vill jag också ha.

"You must sit down in the saddle, sit down in the saddle, sit, sit down in the saddle " :rofl:

eller

"It depends on how hot it is, but about 30-40 liters per day" :D

Jag, mamma och min kusin samt hennes kompis och några till var på VM i Norrköping både på lördagen och söndagen. Lördagen var inte så kul eftersom det regnade väldigt mycket, men söndagen var nog enligt mig den bästa dagen!:( :cry: :mad:
Jag tyckte det var roligt att Jóhann Skúlasson med Hvinur fick en 10:a i ökad tölt, den hästen är ju bara såå fin!:) :love: :love: :love:
Synd bara att jag inte fick se min tränare Johanna och hennes Sólfari på invigningen, men däremot fick vi se Mökkur på hingstvisningen och alla hans avkommor(Mökkur är också pappa till min mammas häst!):love: :banana:

Jag missade också invigningen, synd!

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Nu blir det här lite långt men jag hoppas att någon orkar läsa och kan hjälpa mig. Jag har en hankatt som är två och ett halvt...
Svar
3
· Visningar
1 535
Senast: sweetaah
·
G
Hästhantering Hej, jag har en fråga att ventilera med er. Jag ska eventuellt byta stall på min islandsvalack. Stallet han står på idag är ett...
Svar
17
· Visningar
2 313
Senast: bigganl
·
S
Hundträning Hej! Jag är en 17-årig tjej som har en högställd Jack Russell Terrier vid namn Hugo som nyligen blev ett år gammal och som jag hoppas...
Svar
7
· Visningar
1 346
Senast: Jenka
·
Hästmänniskan Lägger in texten jag har på min hemsida rakt av. Men vill uppmärksamma alla på at vara extra försiktiga. Jag kommer jobba för att få...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 068
Senast: syrran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar