Sv: Travare som töltar?
Mina höga hästar? En NORDSVENSK!! Herrejisses va pms man kan ha.
Sen köpte jag mig en större herre pga att jag vill satsa på
hoppningen. Jag har tidigare aldrig haft någon som du kallar HÖG häst.
Mustang och nordsvensk, är det höga hästar kanske?
Jag skaffar mig precis vilken ras jag vill.
Jag är inte avigt inställd till rasen, jag är avigt inställd till folket.
Många av er åtminstone. Och just du kanske tycker om andra raser också, det vet jag inte. Men det är bra isåfall.
Men det är många islandshästägare som anser att det är den enda riktigt hästen osv. Det har jag ju läst här ett antal gånger också.
IrpaSnirpa skrev:Din ton antyder på att du är inne och snurrar i fel forum, eftersom jag tycker det är trist att upprepade gånger se dina inlägg som är negativa mot just den rasen vi diskuterar här så är jag verkligen omöjlig.
Sen att jag gärna pysslar med fullbloden i stallet visar ju hur mycket jag avskyr alla andra raser än islandshästar och att jag tycker att alla andra raser än islandshästen borde utrotas.
Och sen tror jag att du ännu en gång missminner dig och blandar ihop mig med någon annan islandshästmänniska eftersom detta var mitt första inlägg som tydligt visade att jag tröttnat på tjatet och hur trist det är med tölt och att det inte är något att bry sig om. Och ärligt talat, skaffa inte ett islandsföl. Du är så avigt inställd till islandshästen att det är bättre att du håller dig på dina höga hästar.
Mina höga hästar? En NORDSVENSK!! Herrejisses va pms man kan ha.
Sen köpte jag mig en större herre pga att jag vill satsa på
hoppningen. Jag har tidigare aldrig haft någon som du kallar HÖG häst.
Mustang och nordsvensk, är det höga hästar kanske?
Jag skaffar mig precis vilken ras jag vill.
Jag är inte avigt inställd till rasen, jag är avigt inställd till folket.
Många av er åtminstone. Och just du kanske tycker om andra raser också, det vet jag inte. Men det är bra isåfall.
Men det är många islandshästägare som anser att det är den enda riktigt hästen osv. Det har jag ju läst här ett antal gånger också.