snart min pålle!

Sv: snart min pålle!

Namn: Irpa
Ålder: 15
Används till: Lite allt möjligt.
Bäst: Söt, liten och framåt. Snälla ögon, en grym personlighet och härlig stil.
Sämst: Lindrig bronkit och eksem :(

Irpa är min blivande foderpålle :) Hon kommer "hem" om c:a 1-2 veckor. Är ute och hälsar på henne lite då och då. Helt kalaskul. Bilderna är inte så bra i nuläget, men det kommer bättre så snart hon är hemma hos mig och vi börjar tränas.. (Lite för tjock just nu :P) Irpa har fått ett hingstföl som skall ridas in nästa år, och nu det sista har hon bara gått och drällt..

1140.jpg

1139.jpg

Senast ändrad:

namn: Bósi frá Kommu
ålder: 12 år
användingsområde: kompis, ridhäst
bäst: allt :d snäll, gullig, rolig...
dåligt: eksem :(

Ville bara visa lille Bósi, blev så sugen när ni andra fick visa era älsklingar... :)
Bósi är inte min (än)...men jag hoppas!! :D

www.fotogalleriet.se/pic675201

Senast ändrad:

namn: Blaer fra Bakkakoti
ålder: 10 år
användingsområde: kurs häst och kompis ev. tävling
bäst: rolig att rida, otroligt snäll och lätthanterlig
dåligt: väldig "fjollig"

kort på island

hösten 03

Perla från Östtomta gård
f:2004
e: Skuggi från Lillebo
ue: Askur frá Hofstadaseli
Perla%20uppstalld.JPG

Husse borde träna på att ställa henne rätt :eek:
Står mysko igen men söt iallafall :love:

Min bebishäst (undrar när jag ska inse att hon inte är någon bebis längre :p ) är en mycket trevlig och "lättsam" tjej att hantera och hon tycker egentligen inte att nya saker är farliga bara man får titta lite först ibland. Jag tror och hoppas att hon kommer bli en framåt och lyhörd ridhäst när den dagen kommer. Tills dess får hon gå i flock och ibland hitta på något kul med matte (fast mest skutta omkring och leka med polarna i flocken)

gud vilka fina hästar alla har:) längtar till i vår då min föräldrar har lovat mej en islandhäst:D

Embla_fixa skrev:
gud vilka fina hästar alla har:) längtar till i vår då min föräldrar har lovat mej en islandhäst:D

välkommen till våran härliga värld :D

Embla_fixa skrev:
längtar till i vår då min föräldrar har lovat mej en islandhäst:D
Åh, har dom, gud vad kul! :) Vad ska du ha för häst då? Ålder, kön osv?

Karin87 skrev:
namn: Bósi frá Kommu
ålder: 12 år
användingsområde: kompis, ridhäst
bäst: allt :d snäll, gullig, rolig...
dåligt: eksem :(

Ville bara visa lille Bósi, blev så sugen när ni andra fick visa era älsklingar... :)
Bósi är inte min (än)...men jag hoppas!! :D

www.fotogalleriet.se/pic675201

har du inga bilder från island? kan du inte lägga in dom på fotogalleriet :banana:

Måste inflika här :P

Idag kommer Irpa hem!! :D Just nu bör hennes ägare stå och försöka lasta hennes hagkompis medans Irpa snällt står i trailern..

Om ni bara visste hur länge jag väntat på detta!! AAAHH skall bli så roligt och spännande!!

HJÄLP!! Ingen som skulle vilja förklara lite lättsamt hur man får in bilderna?? :confused:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 912
Senast: mackan
·
Hundhälsa Jag har sån enorm ångest inför morgondagens veterinärbesök. Min herre är en gamling på 11 år. Han är väldigt pigg och kry för sin ålder...
Svar
9
· Visningar
5 735
Senast: Åsa A
·
L
Trav jag ger upp, frågar er om min pålle... :smirk: alla (?) här har betydligt mer erfarenhet av både hästar och trav än vad jag har, så ni...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 086
Senast: Lindi
·
Islandshäst Visste inte riktigt var jag skulle lägga denna tråd, så det fick bli här, då det är en islandshäst det gäller och det är det häsr...
Svar
12
· Visningar
2 011
Senast: Freyr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka