Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Var igår på VM (Värmlandsmästerskapen för islandshäst) och tittade lite på islandsprylar och hittade en bygelnosgrimma som såg både...
Svar
5
· Visningar
1 165
Senast: Kiickan
·
A
Islandshäst Behöver lite tips på lösgörande övningar...har kört fast i sidförflyttningar och behöver alternativa lösgörande övningar att variera...
Svar
15
· Visningar
2 579
Senast: Kiickan
·
L
Islandshäst Fick precis hem mina nya Magic Boots från Top-Reiter och åker glatt ut till stallet för att prova dem på pållan. Men jag är tveksam till...
2
Svar
20
· Visningar
5 004
Senast: Muninn
·
L
Islandshäst Hej! Jag vet inte om detta är rätt sida att lägga denna på men då får ni flytta den. Jo jag undrar hur sitter man i tölt. Kan man...
2
Svar
22
· Visningar
8 879
Senast: Korven
·
Islandshäst Jag skall bjuda på något förskräckligt.. Tadaaa! så här red jag tölt och trodde att det var rätt ok någonstans omkring 1999-2000 tror...
2
Svar
23
· Visningar
2 933
Senast: emjo
·
Á
Islandshäst Ja då va de dags för SSM, vilka har planerat att åka dit? tävla/ publik..? själv åker jag ner imorgon bitti var tänkt!! Skit kul!! :)
2
Svar
27
· Visningar
2 548
Senast: Muninn
·
Islandshäst Tänk om man fick drömma lite..... Jag skulle gärna visa min gamla vallack, mest för skojs skull, men också för att lära mig hur man...
Svar
4
· Visningar
1 074
Senast: Båbbe
·
J
Islandshäst Jag undrar om ni på ett ungefär kan säga när man pensionerar en islänning och vad som är rimligt att betala för en fullt frisk 22 årig...
2
Svar
21
· Visningar
2 878
Senast: Båbbe
·
V
Islandshäst Er det noen her inne som vet om det vil selges hesteutstyr under SM i år? Lurer i såfall på hvem..er spesielt interessert i saler. ;)
Svar
4
· Visningar
880
Senast: Mrs Morot
·
M
Islandshäst Hejsan!! Jag har en fråga, hur börjar man med islandhäst egentligen? Köper en och hittare en tränare sen? far runt och rider...
Svar
10
· Visningar
1 308
Senast: noi
·
M
Islandshäst Finns det åldersgränser på att tävla islänning som det gör med ponny? De räknas ju iofs inte som ponny, men hur delas de in då? Tävlar...
Svar
3
· Visningar
786
Senast: manily
·
S
Islandshäst Idag fick jag för första gången känna på helt ren tölt hos en häst! Är bara sååå lycklig, det är en otrolig kick! :banana: :bump...
Svar
13
· Visningar
1 621
Senast: susekl
·
S
Islandshäst Någon som ska till Toftinge idag/imorgon och vill vara snäll att bidra med resultat/bilder/info för oss trista typer som inte är där?
Svar
17
· Visningar
1 309
Senast: Linisen
·
Islandshäst Någon som vet när lag-sm uttagningen för stockholmsregionen är ? Känns som om alla andra har planerat utom "vi" ? någon som vet...
2
Svar
26
· Visningar
2 478
Senast: Svalan
·
A
Islandshäst jag ska börja passträna min häst lite mer är det nåt jag ska tänka på?? Han är mycket dressyr tränad och går bra i alla gångarter. Hur...
Svar
7
· Visningar
864
Senast: Freyr
·
I
Islandshäst om det är någon som är där och tittar under helgen får ni gärna skriva lite resultat! vore kul!
Svar
4
· Visningar
1 190
Senast: Och_Aye
·
T
Islandshäst Undrar vilken vikt jag ska köpa på bootsen till min Islänning? Har haft vanliga gummiboots med kartborreknäppen vilket fungerat bra...
Svar
4
· Visningar
942
Senast: Svalan
·
Islandshäst Ah, måste bara dela med mig! Hästen, Kjarni, som jag har skrivit om en del här, det "hopplösa fallet", han som knappt kunde tölta...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 954
Senast: Toppur
·
Islandshäst Smyger in den här tråden här, vet inte riktigt om den får ligga men testar.. Undrar om ni vet om det går att få tag på affischerna från...
Svar
8
· Visningar
1 166
·
D
Islandshäst Ja,då kommer jag med lite frågor som jag hoppas ni på buke kan hjälpa mej med :) Får man rida med sporrar på en lätt klass tävling...
Svar
7
· Visningar
1 675
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10
  • Lugnande medel till hund.