Sits i tölt

Sv: Sits i tölt

Coop skrev:
Tölt är underbart, sitt som du gör på en stol. Rak i ryggen och bara njut och följ med :bump:

Man ska nog inte sitta som på en stol, då blir det liksom att benen åker fram väldigt mycket & då får man väldigt lätt bakvikt; rider man det ett tag kan det vara svårt att träna bort .. "/

Men förstår nog vad du menar endå, men 'ovana töltmänniskor' kan kanske uppfatta det fel :p

Kiickan skrev:
... men 'ovana töltmänniskor' kan kanske uppfatta det fel :p
Å andra sidan, "ovana töltmänniskor" - har de ridit klockren tölt alla gånger?!

ang skrev:
Å andra sidan, "ovana töltmänniskor" - har de ridit klockren tölt alla gånger?!
Nej , men nån gång och det är DÄRFÖR som man alltid försöker få "den där" klockrena tölten sen.

Liknande trådar

Ridning Hej! Min islandshäst har nyligen blivit barfota efter många år med järnskor. Rider med boots fram och tycker inte han ömmar något...
Svar
6
· Visningar
1 128
Senast: Roheryn
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 724
Senast: agnes27
·
Hästmänniskan Hej! Förra månaden fick min kära ponny somna in. Även fast jag vet att det var rätt beslut och att han hade ont så är det fortfarande...
Svar
12
· Visningar
845
Senast: phie
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 289
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Textilåtervinning
  • Valet i USA