Lag-SM uttagning ?

Sv: Lag-SM uttagning ?

lalala skrev:
Japp det stämmer, tror att det var den 6 juni!
Nå, vilka ska dit?? :)

Jag och min kusin ska försöka anmäla oss till uttagningen, det kan nog bli kul!:)

Jag ska dit med tränarens valack, som jag tävlade massa förra året.
Ska bli underbart att åka ut och tävla tillsammans med honom igen :love:

Michis skrev:
Jag ska dit med tränarens valack, som jag tävlade massa förra året.
Ska bli underbart att åka ut och tävla tillsammans med honom igen :love:

Visst var du med på uttagningen med den hästen förra året? På hemfosa? Lr är jag helt ute och cyklar? :rofl:

Vad roligt, Michis! Att du har en häst att tävla med då, menar jag.
Själv är jag osäker på om jag och min häst kommer med till Lag-SM i Brösarp, men man ska ju aldrig säga aldrig!:)

lalala skrev:
Visst var du med på uttagningen med den hästen förra året? På hemfosa? Lr är jag helt ute och cyklar? :rofl:

Du är inte alls ute och cyklar, vi var på Lag-SM uttagningen på Hemfosa förra året tillsammans :D :love:
Favorit i repris iår då :angel:

Michis skrev:
Du är inte alls ute och cyklar, vi var på Lag-SM uttagningen på Hemfosa förra året tillsammans :D :love:
Favorit i repris iår då :angel:

Hi hi ok :p
Lycka till! :)

Jag ska vara med i förutom Bastölt och Ungdomsfyrgång även i Trail, lite nervöst.:crazy:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det är dags för det första svenska mästerskapet någonsin för lag i working equitation! Sex klubbar och sju lag kommer till start hos...
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Gunnar
·
Hästvård Har haft tur och inte behövt använda förband och därmed Cellona på länge, men nu är det dags att fylla på stallapoteket. Men märket...
Svar
7
· Visningar
501
Senast: CarEr
·
Samhälle Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna, men spontant känner jag mig allt lite rånad, men kanske borde jag känna mig stolt...
2
Svar
36
· Visningar
3 189
Senast: Cambrie
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Textilåtervinning
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur