Sv: Ssm

tack tack!
Regnpassbilderna lutar dock lite, jag höll ett paraply i andra handen så jag skyller på det :angel:

Muninn skrev:
Jag har fått rapport:

Daniel o Teitur tvåa i V1-u, efter Helena och Theyr.

Filippa Montan har vunnit det mesta hon ställt upp i, liksaså Unn och Helena.

Lena o Baltasar diskade i V1-Afinalen B&Cklass, för tunga boots, annars hade de vunnit.
Sedan var hon tvåa med Skenkur i T1Afinalen B&Cklass.

Det är vad jag hört hittils =)
Helena red Seth, Unn red Theyr ;)

Hade inte lena koll på bootsen??

Nej, hon tänkte att hon skulle ha vita boots i finalen... och de var vist 18 gr för tunga... Aj aj aj.

Ja, just det, jag har ingen koll på de där två hästarna, det ser ju nästan identiska ut, haha :D

Haha, jag kan tänka mig vad det är för bilder du har hittat.... Härligt :P Du skrek inte ut några obsceniteter i högtalarna då? :p

Och, Vili: Han är en underbar häst, men inte hälften så lättriden som han ser ut att vara, som du kanske märkte själv? :angel:

Nej han är en bestämd herre, men otroligt välriden och en fantastisk trav. Vet du om hon fortfarande ska sälja honom? Han är ju säkerligen dyrare nu än när jag var och titta på honom i vintras iallafall

Jodå, till salu tror jag allt att han är. Så det är väl bara att slå en signal =)

Men jo... han är bestämd. Och så otroligt mkt tyngre i handen än han ser ut att vara. Men han har blivit riktigt bra med rätt ridning, gälelr bara att man kan uppehålla det :D

Liknande trådar

Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb Om man har mycket resor på jobbet, måste man åka på alla? Har man rätt tacka nej? Kan börja med förtydligande, jag är INTE utbränd...
10 11 12
Svar
231
· Visningar
11 424
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 482
Senast: Brynja
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 296
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Textilåtervinning
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVIII